Yasamin icinden
Bir sessizligin ortasinda kalakalmisim.Aklimda,eski bir sarki sozu.Gecmis ve de gelecegin arasinda,benzer yolculuklara cikip duruyorum.Hayatin getirdigi,tum acilari sikintilari ve benzer seyleri dusunup duruyorum.Bazen bogulacak gibi oluyor,bazen de hic umursamiyorum.Kayip giden zamanlarim,keske hic yasamasaydim dedigim iliskilerim var.Eskisi gibi,heyecan duymuyorum cogu seye.Eskisi gibi guvenemiyorum mesela.Surekli bir melankoli hali,icsel sikintilar da cabasi.Dusunecek,okuyacak cook zamanim oluyor.İcimde,hep bir seylerin eksik oldugunu biliyor,anliyor ama onu bulamiyorum.Gecmise olan ozlemim,hep yerine,daha taze anilari koyamadigim icin.Mutluluk ya da,mutsuzluk meselesinden daha buyuk bir sey icimdeki.Sıkılganliklarim,onem vermeyislerim ilgimi cekmeyen cook seyler oldugundan.Bundan sonra,hayatin ne getirecegini bilmek icin,kahin ya da falci olmaya gerek yok.Dusuncelerimi,yazmaya dokme sebebim, isin ozunde hafifleme istegi.Ustunde,tonlarca agirlik var gibi hissediyorum.Hersey,dunya gun gectikce daha kotuye gidiyor.Umudumu,cook uzun zaman once kaybetmistim.Kimin ne soyledigi pek umurumda degil.Sozlerden cook,uygulamalara bakiyorum cunku.En can sıkıcı olani ise,hicbir seyin degismemesi,degisecek gibi de gorunmemesi.Her gun ayni rutin icin de debelenmek,ayni ruyayi gormek gibi.Fakat,burada ki tek ve en buyuk farksa,o ruyadan hic uyanamamak.Aklimda ki yarattigim dunya ile,yasadigim cook farkli.Butun kapilarin kapali olusu,artik onlari zorlama isteginin de icimde coktan ölmüs olmasi.Cikarimlar ya da,varsayimlardan uzak bir dunya dusledigim.Bilmedigi halde,biliyormus gibi yapan,kendini boyle ifade etmeyi seven,tanimlayan insanlardan biktim usandim.Bir yere varmayacagini,onceden anlamak,tahmin etmek iyi mi?Kotu mu?Ondan bile emin degilim artik.Su hayatta,en cok yipratan sey insani,bir seyleri bilmek.Beklentiyi dusurdugunde,sonu da yikim olmuyor mesela.Ruhumun daralislari,insanlardan daha da uzak kalma istegi,bundan sonra sadece huzur istegi,yas almakla ilgili degil yalnizca.Bu hayatin bana gore olmadigini,coktan kabullenmis durumdayim.Zorla yasatiliyor gibiyim.Yillardir suregelen bir durumun,tekrar tekrar yansimasi..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.