- 184 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Günümde farz olan BEDİR...
Günümde farz olan BEDİR...
Bedir sömürüye savaştı...Müşrikin elinden taşı almaktı amaç...Kabilin elinden taşı olmazsan Habiller bitmez...Kabilin elinden taşı almalıyız.Mazlumlar için bunu yapmalıyız...
Günümde farz olan BEDİR...
Evet...Nüklerli bir ümmetiz.Allah size nükler nasib ettim şükredin der.Cihadedin der.Bedirler yapın meleklerim var der...bana güvenin artık ...der.
Evet...Dünyanın "BEYİN ÖLÜMÜ" gerçekleşti...Gönül ölümü de Akıl ölümü de...Nüklerli bir ümmetiz.Her cihadımız hayırlı bir sonuç başarı verecektir.sömürüyle cihadet...
Türkiye NÜKLERİ olan bir ümmetin parçasıdır.Savaşırsa her neticeyi alır.Kazananı NÜKLERLİolur her savaşın.Rusya kazananı oldu
Abdülhakim hazretleri"Hiç bir amelime güvenmiyorum lakin Allahu tealanın düşmanlarına düşmanlığım var..."diyor Allaha rakib oldular her esmada...Karun oldular malikülmülke rakibler...Firavun oldular Rab esmasına rakipler...ortaklar...denklik ilanındalar...Günümde de Bedir farz.sömürüye karunluğa Firavunluğa kavga farz...
İşte İran rüzğarda savruluyor...ümmeti arkasına almayan savrulur...Nükleri olan bir ümmetiz...savrulmaya son...evet...İran önce ABDnin emrindeydi sonra ABnin şimdi de çinin emrinde...Türkiye yunanla savaşsa rusya yanımızda olmaz.Çin olur...Osmanlı çinle olma şansını yakalayamadı yıkıldı ama Türkiyenin bu şansı var...Altarnatifler çok...
İbrahimi dinler...çin düşmanlığının birleşmesidir ama sömürüyle kavga değildir...günümde yani bedir değildir günümde...
Dirilik gösterince kölelik biter boyun bükmeler biter...yalvarmalar biter...Kızılelmayı üreten Türkiyeye F16 verilir.Ahmaklar mı paradan kaçmış olurlar.Nükleri olan ümmete köle gözüyle bakılmaz.Allaha köleyiztek...At-eşek miyiz biz Nükleri kullanırız yine köleliği kabul etmeyiz.
Yeryüzünün hükümdarı olursa Nemrutlar İbrahim olmalıyız Firavunlara Musa olmalıyız...Bedirler bitmemeli...Müslüman rahatı seçmemeli...
Evet...ABD pakistandan korkar mı korkar korkunca ne yapar Hindistanla savaştırır...ama bunu da başaramaz.ABD bölge ülkelerini savaştırır...Rustan korktu çini diriltti...Ukraynayı silahlandırdı...Yunanı besliyor işte...
ABD de Allah dilerse mağlubolur...ABD ve ingiltere uzatmak istese de Ukrayna savaşı uzamaz artık...Gaz konusu bu savaşı uzatmaz...Zaten yakın ırk ikisi de...
ABD ve Fransa nükler kullanmayacağız rusa karşı dediler...İslam ümmetine karşı da kullanamazlar...çünkü Nükler savaşından korkuyorlar.Rusya ve çin ise Kullanırız nükler diyor...Yani <çin ve rusya kovacak her yerden AByi ve ABd yi...manası bu bu durumun...
Bizi dinimize düşman ettiler...artık bu son bulacak Nüklerli ümmetiz...Vahiy ve ilham güneştir ama kör için güneş faydasızdır göz secdeli ekmel akıldır...Şeyhimiz ekmel akıldır...Adam şeytan Allahın memuru diyor.Öyleyse hz Ademin yasak meyveyi yemesi Hakim sıfatının sudurunun sonucudur diyemiyor...Tevvab sıfatının bilinmesi için şeytanın varlığı şart.günah şart...diyemiyor...Kader konusunu anlayamıyor dolayısı ile..."Allahın dediği olur...esma sudur eder önlenemez bu...
Evet...Ümmetin nükleri var...kölelikle kavgayı başarır.Küresel bir birlik oluşturmalı...artık.ABD yeşil kağıtla petrol alamamalı artık ucuz petrolde alamamalı.Kölelik bitti...demeli ümmetin herbir ülkesi...Gönüllü kör olmamalıyız
Ümmet küresel güç çünkü NÜKLERLİ...Ümmetçiliğe düşman olanın düşmanıyım.Turancılığa düşman olanın düşmanıyım.ABci de değilim..bu da benim Bedirim...
Türkiye küresel güç mü bilmem ama ümmet küresel güç.Nükleri olan küresel güçtür çünkü...Pakistan nükler sahibiise ümmet sahipli Bedire gücümüz var...
Sömürü düşmanlığı şart bedir için.Malı dünyalığı teslim etmektir Bedir...Rusya ve Çin Türkiyeye başvurdu Gaz arayacak...Nahçıvan konusunu çin ve rus desteği ile bir düzene koymalıyız.ABD şişsin...Yunanı Fransa desteklemez.Üstümüze ABD yunanı süremez artık
Evet...Günümde farz olan BEDİR...var melekler gökler bizimle olacak savaştıkça Medine devleti olacağız...Mekkenin fethine adım adım yaklaşacağız...Nükler veren Allah meleklerini de gönderecektir...Dünya cennet olacak biz savaşırsak...ve ödülümüz de cennet olacak
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.