- 327 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Herkesin bir hayat felsefesi var..
❤Merhabalar❤
Sevgi değer dostlar. Her şeyin bir felsefesi vardır. Her insanın bir dünya görüşü, bir hayat felsefesi vardır.
Tabii ki benimde var. Terbiye ettiğim değer yargılarım ile tekâmül eder dururum!.
Dostlar. Benim haddini bilen hayallerim ve dahi tertemiz bir düşünce dünyam vardır!
Özde bir olduğumuz, Allahımızdan başka kimseden bir beklentim yok! Dualarım hep hayr dır. Varsada utangaç hayallerim, özümden gelen sevgimin resmidir!.
Dostlar. Bilimsel olarak da titreşim ve frekanslar, ellerimiz ile yaptıklarımızın sonucu Negatif, pozitif olarak işler, ve nötr bedeninin üstünde!.
Dostlar. Kurumuş yaprak misali, rüzğarın keyfine göre de yaşamak istemem! Sevgi ile çarpan, merhametli bir yüreğim, ön yargısız düşücelerim ve dahi her daim iyiliği hayrı gözeten vicdanım var. Ve dahi, İyiliğe giden yollarım ile oyalanır bu benlik fakiri gönül!.
Dostlar. Anlamlar bulmaya geldiğim, insan olmaya geldiğim bu dünyada, hayat felsefem, niyet hayr ise, akibet hayr olur derim.
Hepsi topu topu toprak olacak bir bedenim ve sonsuza dek gidecek ruh bilincim var, der bu FAKİR..
Bu vesileyle..
🤲Herkese selâm, sevgi ve dualar yolladım🤲
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.