- 231 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Size elçi gelmedi mi...diye sizi suçluyor Kur'anda Allah
Size elçi gelmedi mi...diye sizi suçluyor Kur’anda Allah
Geldi ama yalanladık...
Size akıl verilmedi mi...diye sizi suçlamaz mı o Allah
Hz mevlanayı suçlayacağınıza ona düşman olanı suçlasaydınız...
Evet...Mesnevide müstehcen hikayeler var diyen...Müstehcenlik dediklerini yaratan Allah değil mi...niyettir kötü ve iyi olan
Evet peygamber çok evlilik yaptı diyen...Ne bu evliliklere izin veren Allahı suçla ne de o peygamberi diyor Kur’an sana...Niyette ara iyiliği-kötülüğü...Çalmak kötü deme...ya ölmemek için çalmışsa...Nükler üreteni suçlama ya sömrmek değilse amacı...diyor sana Kur’an ve ekmel ve secdeli akıl...Senin çalmak dediğin aslında ganimettir...diyor...çalmak malikülmülke rakiplik amaıyla çalmaktır...Rakiplik yani kibir için olmayan çalmak rızaya aşktır...evlilik de...ama sen kilise kafalısın evlik düşmanısın Kur’an niyet düşmanı ol der...Kurban kesmeyi canilik sanma Rıza kurban kesmende diyor Kur’an ve ekmel ve secdeli akıl...sen şeytanı eksik ilimliyi şeyh seçtin...
İngilizin silahları karşısında Arablar Osmanlıyı yalnız bırakmıştı hatta Osmanlı padişahları bile İngilizden yana olmuştu...Millet sahibsizdi...İslam da...Arabıb şeriati gibi ABDye hizmetçi bir şeriate Halifeler bile razı olmuşlardı...İşte şimdi ABD Osmanlının yaşadığını yaşar oldu...rus nüklerinden korkan Fransa ABDyi yalnız bırakmaya razı...işte...Beyin ölümü ve hatta ölümü gerçekleşmiş bir NATO var.Ölü taklidi yapan bir Nato...Rusyaya nükler atmayız diyen ABDyi yalnızlaştıran bir Nato var
Ekmel ve secdeli akıldan beslenmeyenlere ve vahyin inkarcılarına göre Kurban kesmek merhametsizliktir...ama Kurban kesmek merhamersizlik mi...Kestiğin kurban bir gün ölümü tatmayacak mı sanki kes ve yedir...rızık et...yani Allaha vasıta et yaratılanı.Değilse caniliktir.Enene vasıta etme yaratılanı...Kurbanın öğretisi bu
Kilise algısına göre evlilik çirkin...hz mevlananın müstehcen hikayeleri çirkin ama ekmel ve secdeli akıl ve vahiy öyle demiyor...çirkinliğin ölçüsü esmadır...esmaya hadimlik değilse evlilik çirkin...kurban kesmek de hırsızlık da...ama bunlar tek başına ne çirkin ne güzel..onları nimet veya kahır yapan sadece cüz’i irademiz...şeytan büşman ama Allaha değil...Hakim ve adl sıfatının sudurunun sonucudur şeytan da...Yani çok evlilik ve kurban kesmak esmaya asilikse kötüdür...hz Mevlananın müstehcen hikayeleri anlatması da...ölçün esma olsun der akıl ve vahiy...
Hz Musa da ırkına hadimdi...ırkına hadimlik kötü deme Allaha esmaya asilik değilse...yani ölün esma olsun Allah olsun...bir şeye çirkin veya güzel derken yani hüküm esmanın hakkı terazilik esmanın hakkı terazi Allah sadece...ölçü Allah...ilahi algı için ölçün ilah olmalı...vahiy bile bozulunca çirkindir İlahi dinin ölçüsü esma çünkü...ilahi hüküm vahyin ve ekmel ve secdeli aklın ürünüdür secdeli akıl deneyci tecrübeci iştiraceci akıldır...yani icma ve kıyas yapan akıldır...mantık ve ilim üretme metotları oaln akıldır tümden gelim tüme varım metotları olan akıldır...müsbet ilmin kaynağıdır o akıl...
Evet...Eneye hadim vasıta bir fıtrat var...Bir de Allaha vasıta bir fıtrat var.İlaha kulluk fıtri...Allahı yücelemek fıtri...Gaflet farklı...Bağı kopar gafilin Allahtan secdeli ve ekmel akıl da iptir...Kur’an ve hadis de...secdeli akıl Ve vahiy Allahın kullarına uzattığı iki ip...ama vahyi bozduk aklı bozduk...papazlar evlenmemeyi seçti Havra ırkım üstün dedi...Esmaya asi olsada mı ırkın üstün...esmaya asilikse bir bekarlık nasıl sultanlık olur..."ey bekarlık sultanlık"diyen...
Evet...Size akıl verilmedi mi...diye sizi suçlamaz mı Allah
Hem terör bitsin diyeceksin hem nükler üretmeyeceksin...gülünçsün hem tam bağımsızlık diyeceksin hem nükler üretmeyeceksin vallahi çok gülünç olmaktır bu...Küresel olmak nüklerle mümkün ancak secdeli ve ekmel akıl böyle diyor çünkü...tecrübeler de iştişareler de deneyler de...
Ey müslüman Kur’anda namaz yok deme...Namazın yıldız olsun...Ve yıldız sayısınca namazın olsun ...der secdeli ve ekmel akıl...Allaha iptir...ekemel akıl.
Hüküm Allaha aittir diyen bunu şöyle anla Allahın iki ipi var tutunmamız gereken vahiy ve secdeli ekmel akıl...Esmaya bağlı akıl ve vahiy...hükme terazi olmaya hak sahibidir...Mealler ip değil...şeytanın elinde o ipin ucu ...esmaya bağlı ipi Allahın ipidir o secdeli ekmel akıldır tek...
Kömür ocakları tarih olacak cesur olursak nükler sahibi olursak...Kömür ocağı göçtü 41 can gitti korkak olursak kömür ocaklarında ölürüz cesur olursak er meydanlarında tercihini doğru yap ölmemek yok...deve gibi atakta ölme er meydanında ölümü seç...Nükler üretmek silah üretmek uğruna öl mücahitlik bu en kıymetlisi bu mucahitliğin...
Evet...terörle kavgamız hep sürecektir...Nüklerimiz olsa saldırılmazlardan oluruz...Nüklerimiz olmalı terör işte o an biter...Saldırılmazlardan bölünülmezlerden ihlilal yapılmazlardan tam bağımsızlardan oluruz Nükleri üretelim...artık.Tam bağımsız da değiliz...terörle bile köleleştirirler bizi...Dolarları tl mizi yener terör örgütleri ise ordumuzu yener cesur olalım nükler üretecek kadar cesur olalım değilse korkaklardansın ey milletim...
Evet...Size akıl verilmedi mi...diye sizi suçlamaz mı Allah mealler Allahın ipi değil ipin ucunda şeytan var çünkü...Kur’ana secdeli ekmel akıl TEK İP...
Ben senin Yusufunum ey gül Vatan
Zelihadan tatlısın vatanım
Ben senin yusufunum
Çıktım kuyudan geliyorum senin mısırına
Ben senin yusufunum
Ağla Zeliha
Ben senin yusufunum zeliha
Ben kuyulara değil
Bakışının kuyularına düşmüşüm zeliha
Ben senin yusufunum
Bu ömrün sonuna kadar
Şikayetim olmadığını göreceksin göreceksin bu yusufu
Mısırın sokaklarında
Zindanlarına atma bu yusufu Zeliha
Gül gül bu sılayı ağlatan sensin zeliha
Belalar yağmış gönlüme benim de
Bakışının kuyularına düşmüşüm zeliha
Köleyim mısırda
Mısır değil beni zindanına çeken sensin
Ne feryat etmişim
Ne şikayet etmişim
Dilsizim bende
Ben yani senin yusufun
Bir yalancı ışığın bir kadının yusufu
Köleyim mısırda
Neden mısırdan daha vefasız çıktın zeliha
Köle pazarlarında satılmışım ben de
Kolay mı sanarsın senin yusufun olmak
Mısır değil beni zindanına çeken sensin
Senin bana tahtın da yok
Bir köleyim senin mısırında
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.