- 228 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ölen İnsanlık
Üç günlüğüne gelinen dünyada bilinçli ya da bilinçsiz , deli gibi çırpınıyor yeryüzü varlıkları...Bilinçli ya da bilinçsiz kaş yaparken göz çıkıyor,kim bilir belki de hedef zaten gözdür.Yarabbim nasıl bir çabadır bu,nasıl bir yokediş,bindigin dalı kesmekten de öte...
Tüm dünyaya dışarıdan bir baksak,nereler delik deşik ,nereler yok olmakta,nerelerde yanan var,nasıl yanıyorlar,neden yanıyorlar...
Nasıl bir el uzanıyor gizliden düşürüyor insanı insana,kardeşi kardeşe , biri diğerinden daha mı iyi ! Olsa ne olur olmasa ne,yürüyüp gidiyorlardı kendi hallerinde...Birbirlerini yiyeceklerine gelişeceklerdi büyüyeceklerdi oysa. Bilinçli ya da bilinçsiz kaş yapar görünürken saman altından suyu götürüyordu belki de...Belki de suyu bulamasınlar diye saklıyordu muhtaç bırakmak istiyordu belki kendisine ...
Garip bir şekilde yanıyor dünya...
Kötülük ;
osuruktan sebeplerle savaşı körükler,kendisi seyreder uzaktan,kimi nasıl hangi hassasiyetten kullanacağını bilir kırdırır insanı insana...
Garip bir şekilde yanıyor dünya...Gazı alan uçuyor,çok laf oluyor,lak laklar bitmiyor,insan insanı yiyor,olan insanlığa oluyor.
Herhangi bir yazı türüne ait değildir,anlık iç ses )
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.