- 246 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Düşünmek
İnsana verilmiş ve kullanılması istenmiş en büyük özelliklerden biridir düşünme yetisi. Görüyorum ki ve bunu görmekten nefret ediyor olsam da söylemekten çekinmeyeceğim. Burada ne kadar düşünmüyorsan o kadar adapte olabiliyorsun topluma. Toplumun büyük çoğunluğu inanış olarak İslamiyeti seçmiş gibi görünse de aslında bu konuda bile çok bilgileri yok. Ey insanlar! Hiç düşünmez misiniz ? Bence hiç düşünmezsiniz. Güzel bir kadınla yatmak ya da güzel bir arabaya binmek sizin için hayat standartı olmuş. Şekilleriniz şeklin dışında kalmakla beraber bir o kadar da absürt. Bu yazdıklarımın pek bir önemi olmayacak çünkü siz cebinize kim para koyuyorsa onun tarafında olmaktan cekinmeyeceksiniz. O tarafta şeytan bile olsa ona biat etmekten geri kalmayacaksınız. Bir kelimeyi bilerek ve isteyerek yanlış yazdım. En azından ben yanlışımı görüyorum. Sizler ( böyle olanlar) tanrı katında ahlaklı mi sayılacaksiniz. Gün geçtikçe her şey biraz daha karmaşık her şey biraz daha yıpranmış halde olacak ve sizin ya da bizim hayvanlardan bir farkımız olmayacak. Hayvanlardan eksik noktamız ise onlar kadar özgür olamamak, onlar kadar istediğimizi yapamamak, yaşamadan ölmek tabiri caizse ki caiz. Bütün yaşamadan ölenlere ve bunun farkında olmayanlara saygılarımla. FU.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.