- 165 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Değişmez olan tek Allahın zatıdır..
Değişmez olan tek Allahın zatıdır..
Kur’an değişir...cahil yorumlrsa ayet cahil sözü olur ...alim yorumlarsa alim sözü olur...İnsan da aklı kovulunca deli olur...Aklı dinden kovan Dinin akılsızlık...İlhamla ve vahiyle tefsir edilince Kur’an ekmel tefsire erişir.beşeri bir söz olur değilse...
Değişmez olan tek Allahın zatıdır..
Evet...Kur’an akrabaya akreb diyen ve kardeşe Kabil diyen bir kitap...Dayanışma yoksa akrabalar arasında kısas yoksa beşer arasında...o ilişki rızaya aykırıdır...akraba akrebtir...ebuleheb amca değildir der Kur’an...İlhamla ekmel akılla deneylerle tecrübelerle tefsir et Kur’anı değilse cahil sözü olur Kur’an...
Adam AB ye düşmanlık olsun istiyor...ama düşmanının kulağını tutup dağ tepe gecdiren kendini de cezalandırmış olur...yani cahilin cezası da cahilcedir ...evet günümde AB ye nükler düşsün isteyenler var ama AB ye nükler düşerse bize zararı olur çünkü pazarımız bizim.yeni pazar aratır bize.Terörü desteğe zorluyor ABD AB yi.yeni pazar şart bize...
Ve bazıları Türkiye ABnin umudu olacak diyor hızır olmayanın analizi de mızır olur...Hızıra sor...Hızır hayır ...der bu sonuç olmayacak der hemen ...evet...ABnin umudu mu olacak Türkiye.hayır ABD ABnin terörü desteklemesini isteyecektir.AB abdye bağımlı.Türklere düşmanlığa mecbur...deneyler bunu diyecektir...
ABnin umudu mu olacak Türkiye.hayır ABD ABnin kendine kaya gazına bağımlı olmasını isteyecek.AB bölünür bu konuda.Ruscu-ABDci diye belki o cesarete erişince...
İkiz kule olayını anlamayan CAHİLDİR analizden kaçınsın.susturun...11 eykül ikiz kule olayı küresel gücü ikiye böldü.Putinli rusyacı putinsiz rusyacı diye.Küresel güç parçalandı artık.yani putin yalnız değil...
Kur’an nurdur ama senin Kur’anın nursuz...çünkü esmadan bağı kopmuş hadisten deneyden tecrübeden ekmel akıldan bağı kopmuş..icmadan kıyastan bağı kopmuş...
Ampül elektirikten bağını kesince eşya olur.ayet hadis esmadan bağı kesilince nurunu yitirir...Ölçü esmadır. nurun sebebi esma...yani vahiy ve ilham...ve ekmel akıl deneyen tecrübeli akıl...
ABD İkiz kule olayında bölündü...geriye gidecektir...götün götün gider şaşkın ördek çünkü...İşte...ABD montröyü delmek istedi ama Karadenize balıkçı kayığı bile gönderemez artık.doğu Akdenizde tatbikat da yapamaz olacak...
Ucuz tahıl elde etmenin önü kesildi çiftçiler sanayiciden de zenginleşecek yeni dünyada...Gaz ve petrol satanlar da zenginleşecekler.Yeşil kağıtla kimse gaz ve petrol satmayacak sömürücülerin sömürüsü bitti artık adil düzen diyecek Türkler...evet..."Türkiye ABnin umudu oldu.bu yöntem sömürüyü yok edecek ucuz gaz ve tahıl satışının önüne geçilecek.Rusya türküyeye ucuz vermeyecek çünkü...
Sömürmek için parçaladılar ama bölge ülkeleri birleşiyor artık İranla rusyayla savaştırmak istediler Türkleri ama İranla rusla birleştik bölge yararı için bölge halkı için...
Evet...Rusyanın gaz deposu olmak...AB ile yakınlaşmaktır ve suriyeye harekat mümkünleşecek yani suriyeden ABD yi bölge ülkeleri kovacak birliğe erişecek ve AB de terörden elini az da olsa çekecek mümkün değil denilen suriye harekatımız mümkünleşecektir...bölge güçlenecek ABD zayıflayacak suriyede...
Değişmez olan tek Allahın zatıdır..
Allah da işitiyor ben de de ama benim görmem ve işitmem denk değil de ben bu hususta ona muhtacım de onun ortağıyım deme ona muhtacım demez ortağım diyen...Oğul inancı denkliktir ve ortaklıktır...babaya bir çok konuda muhtaç değildir ortaktır...Değişen muhtaçtır de...Tefsir vahye ve ilhama ve ekmel akla deneyci tecrübeli akla muhtaçtır...
Değişmez olan tek Allahın zatıdır..
Esma bile değişir...hikmeti kovan rahmetlilik...zehirlenmeye rağmen yılana merhamet eder...düşmanına merhamet eder...cizyeden geçer ama sonuç ne mi olur o nükler üretir ve parçalar korkutarak...Osmanlıyı orkuttu ve parçalandı Osmanlı sonra yıkıldı...ve sömürdü...Arabdan yeşil kağıt vererek petrol aldı arab krallarını korumazsam yıkılırsınız diye tehdit edebildi...
Değişmez olan tek Allahın zatıdır..
Kur’anı kur’an sanma...dört kitab nesh edildi Kur’anla...Tefsir adı altında o mensuh hükümler inançlar fikirler doldu yine
Değişmez olan tek Allahın zatıdır..
Kur’an kıyamete kadar korunacaktır...yani mensuh olmayacaktır mı demek...hayır...Haram olan yalan var haram olmayan yalan var haram olmayan mal var...Malikülmülklük ilanı yapan müşrikin malı alın terine de dayalı olsa haramdır der Allah...müşrik üreten bir helal tanımı yaptınız...alın teri yetmez malı helal yapmaya ...vereni razı et...ne dünya nimeti ne de cennet sadece emeğin değil vehhab sıfatının da sonucudur çünkü...senin tanımın eksik...Latif sıfatını hiçe sayma...vehhab sıfatının inkarcısı olma tanımlarında...Çalmak hep haram değil helali var...Bedir ganimeti helal işte...savaşta alındığı için sanma...rızaya hadim kılınacağı için helaldir...tanımın batsın senin...faiz haram dedin...faiz tanımın batsın senin...rızaya kullanacaksan çal der Rıza ölçüdür. esma ölçüdür esmaya hadim edeceksen çal..ilme hadim edeceksen çal bu çalma ilme hizmettir...çalmak değildir sömürmek de değildir...Rızaya hadim et malı zenginlikleri...şirke hadimlikten kurtar...Tanımın batsın senin faizi yanlış tanımladın ...zekatı da...Tanımlar değişmedikçe şirke hadimliğimiz bitmez...namazımız bile şirke hadim...Haram olan şirke hadimliktir sadece..."Paraya kaka dedin"şirke hadimlikti bu...hastalık kutsal dedin şirke hadimlikti bu...şirke hadimliği süsledin...Tanımların batsın senin...ayetlerin batsın hadislerin batsın mealin batsın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.