- 163 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yüksek Rakım
Yüksek Rakım
İnsan bazen düşer ve bu düşüşler başka bir yükselişin başlangıcıdır belki de kim bilir. Her durumu bir vasıtaya hamleden insanın yükselişinde de acziyet serdeden kuvvet yok değildir. Böylelikle darlanan insan hem kalabalık, curcuna da hem de yoklukta ve tenhalıkta sesini daha da yükseltecektir. Ayrıca taarruza geçmeden önceki son güç toplamasını da yapacaktır.
Elbette zaman gelecek. Temiz, kirliyi kovalayacaktır. Ortak kabullerle ve çabayla kazanılan ihsana ulaşabilen insana umut daha da iyi gelecek. Uzletten çıkıp topluma kendini kabul ettirme uğraşısında iyileşmeler olacak. İnsana dokunaklı bir rüzgar ve akıl verici bir kıvılcım olacak. Enikonu yükseklerde karı boranı daha çok yaşayan insan, bünyesinde dermanı daha sık arayacak. Ölçü dahilinde müstefid yapacak hareket belki de en çok bu tercihle olacaktır.
Mukadderatı taşıyan olgular bellidir ama insanlar yaşama değerini farklı boyutlarıyla yine de arayacaklardır. En mahdut zaman dilimlerinde dahi her boşluğu doldurma hevesinde olan günümüzün haris insanı fırsatları değerlendirme bakışında olacaktır maalesef. Merhametli bu gök kubbede her insan tipolojisine uygun tekrar bir esrime resim çizilecek ama daha çok tüfeği ve öfkesi kazandırmayacaktır.
İlkay Coşkun
14.10.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.