- 631 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İLAÇ MÜMESSİLLERİ
İLAÇ MÜMESSİLLERİ
Toprak, Çağdaş ve Görkem sırayla muayene haneye girerler:
Doktor Ozan Bey: "Hayırdır Beyler? Sizler de kimsiniz?
Toprak: Ben Toprak Hocam, siz Ozan Bey misiniz?
Ozan Bey: "Evet ben Doktor Ozan.
Toprak: "Arkadaşlarımla birlikte firmamızın yeni çıkardığı ilaçların tanıtımını yapmaya geldik." der elindeki bir ilacı çıkarır gösterir: "Mesela bu ilacı içersen bir metre havaya yükseliyorsun. İki tane içersen iki metre yükseliyorsun."
Ozan Bey alaycı: "Tabi tabi ben de yedim!"(Kahkaha efekti)
Toprak: "Hayır Ozan Bey, yemiyorsunuz, yutuyorsunuz."
Ozan Bey tekrar alaylı bir tavırla cevap verir: "Tabi tabi ben de yuttum!" (Kahkaha efekti)
Çağdaş elindeki ilacı gösterir: "Bakın Hocam bu ilaçtan bir tane içiyorsunuz, görünmez oluyorsunuz. İki tane içince de buharlaşıyorsunuz."
Ozan Bey alaycı: "Sonra da yükseliyorsun, yukarıda yoğuşup yağmur olarak yağıyorsun!" (Kahkaha )
Çağdaş: "Hocam alay mı ediyorsunuz? İsterseniz bir tane için sonucu görün."
Ozan Bey: "Görünmez olunca sonucu nasıl göreceğim?"
Görkem elindeki ilacı çıkarır: "Bu gördüğünüz ilaç ölüyü diriltir."
Ozan Bey kahkahayı basar: "Ölüyü mü diriltir. Bak bu çok inandırıcı."
Görkem: "Hocam bunun neresi komik?"
Ozan Bey: "Ölü nasıl içecek ilacı akıllım. Ufak at da civcivler yesin. Yürüyün çıkın dışarı üç kağıtçılar. Sizinle mi uğraşacağım." der ve tekmeleyerek üçünü dışarı çıkarır. Üçü çıkmamakta direnirler. "Doktor çıldırdıııı!" diye bağırarak sahneden çıkarlar.
İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.