- 243 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
YAĞMUR IŞIĞI
Yağmur ışığında yanan mavi kandil
Gülnihâl bir gülümseme
Ay ışığı ve gölge...
Gölgede yansıyan sonsuzlukta aşk
Ve bulut sessizliğinde es,ne güzel!
Ne güzel seni sevmek coşkusu
Ve ahında emekleyen sırı elmanın
Elmadaki diş izi
Yüzünün çizgisi ve alnımın terinde coşkusu rüzgârın
Ne güzel...
Yağmur yağacak bak,karıncalardan belli,günah...
Günah bile seninle olunca güzel
Dudağımın neminde ıslattığım adının selinde savrulan gül ah...
Seller akacak,dinle...
Dokununca tenine
Yağmur buğulanacak...
Pencereden ben bakacağım
Gün ,donacak...
Sessizliğin sesi olmayı istemiştim hep... Sadece baş ağrısı oldum ,bugüne dek...Kendimin yarası.Yaramdaki lekenin kanaması hiç durmadı,durmadı bileğimde atan nabzın alnındaki ter..
Gül bahçelerinde gül yaprakları savrulacak...Dinginlik hükmünde gezinen sakil ruhların sessizliğinde geçti bir ömür.Bir ömür koca çınarların gölgesinde geçti,ahşap evlerin tahta duvarlarının gıcırtısında geçti çocukluğum.Özlediğim mevsimin adını çocukluk koydum ve sonra bileklerimi kestim ,ongun yağmurlara benziyordu kanım.Canım hiç yanmadı... Sessizliğin içindeki bir gizdim. Sessizliğimi sevdim.Yeniden doğdum ,gizimden. Seni hiç affetmedim,seni bu kadar çok sevdim diye... Unutmadım seni sevgili...Yüreğimin içinde,dolmayı bekleyen o koca boşluk halâ senin... Yağmur hasadının başağı sensin.Güneş doğuyor şimdi.Kuzey kentinin ışıkları sönmeye başladı. Rüzgârın sesi dindi... Dağlara bakarak seni düşünüyorum esenlik içinde...Beni sevginden mahrum bırakma.. Bu aşk ikimize de fazla değil... Aldırma ,aldanma kuşlara...
8 Ekim 2020
YORUMLAR
Coşan Adem ve Havvasi.
Sabır kalmamış durasi.
Tam düğümün çözülesi
Mutluluğun da öncesi
Yağmur öncesi, Tozkoparan fırtınası.
İnsandır Evrene ayna, büyüktür bilmecesi.
Çok saygımla Şairim.
mimoza2023
Yüreğinize sağlık:))
Sevgilerimle...