- 295 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAHİPSİZ MEKTUPLAR
Saliha İNAN Yazdı...
Ömrümün Şaheseri
www.baskenthaber.org/omrumun-saheseri/
Tablo gibi serilir gözlerime hayalin, bir sanat eseri gibi göz alıcı gözlerine ne demeli. Bakmaya kıyamaz bakışlarına bakıyorum.
Sen gitme ey gözlerine gökyüzü sığanım; hayal hayalim, ellerin ellerin diyorum. Şimdi gülleri sarar, kolların ise dünyaları sarar gibi sarar, elbet bir beni sarmaz hayalim elbette ben yokum yanında. Bilhassa varmışcasına, yaşayışlarına dem bu dem, nargilenin en güzel demi... Nargilenin ortası hoş elbette, ciğerine giren duman olmak gibi hayallerim var.
Sevmek böyle değil mi ?
Kehribar sevdiğinin herşeyi olmak; kudretine gece sen, gün sen, günler sen gülüşlerine nefesine karışayım, dumanın olayım özgöğüm her yanında ve her çekişinde demlensin.
Ruhumuz esen rüzgara karşı yine seni sevmenin onuru, yüreğimde hayal hayalim...
Yol kenarı ağaçların üstüne, ya da çimen üzeri uyuyor ruhum!
Gelen gideni izlemenin yorgunluğu da var!
Yoldaş zor /candaş zor...
Kolay olan herşeyi bizler yokuş ettik belki de öyle değil mi ? Nereye dönersen dön mutluluk şükür sebebim, her şeye ama her şeye şükürler olsun. Hayalden kurduğum dünyamın keşfine kimse varmadan, düşler aleminde gezmenin en güzel yanı bu olsa gerek, sen ve ben ayrılmaz ikiliyiz!
Hoş geldin yine ömür /göğüm, can adım, asil hayalim
Günyüzüm! Özlettin kendini, hayalin dahi bu ara zor uğrar oldu yadıma, inan uyudukça uyur gözlerim, hüznü bol olan kalbim gibi uyur gezer ruhum.
Rüyalarda senin ile olduğum için mi acaba ya da uyandırmaya kıymadığından belki de ...
Hayaline karşı iki muhabbet etmek ne güzel olurdu gerçeğine ve kahkalar ile çilingir sofrası gülü olsun gülüşlerimiz en sevdiğimden doya doya kadehime sevgin dolsun, aşkımız ile taşsın kadehlerimiz, şiir yazayım içimden gerçeğine baka baka!
Alışagelmiş ezber yaşamın dışında güzel görüşlü, güzel yaşayan sevgi dolu düşler ülkesinin gerçeğini yaşayalım hayal hayalim...
Şimdi yoksun elbet, sensizliğedir yazılarım ...
Elbette gerçeğin geleceği günlere yazılarım ...
Hayalini kurduğum hayal hayalim, baki selam sana, şaheserim, seni seviyorum sevgilim...
Saliha İnan
22.09.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.