İce donuslerim
Bir zaman yolcusunun kaybolmus bir siluetiyim.Gozlerimde agir bir yorgunluk,vucudum da istemsizce kas agrilari.Yeni bir iliskiden cikmanin vermis oldugu agirlik,tum omuzlarimda hissediliyor.Agaclarin kokunu,dallarini inceliyorum.Biyolog gibi,kendi hayatimda da denemeler yapip,deneyimlediklerimi bir yazi altinda toplamak istiyorum.Belki bu sayede,haiflemeyi!yuklerimden kurtulmayi dusunuyorum.Sicak hava balonunda hayal etmekteyim kendimi.Ucmanin insani ozgurlestirdigini dusunmekteyim.Kuslara,daglara olan ilgim,sebebini bilemedigim beni kendine ceken,cagiran seylerin farkindayim.Bir nevi meditasyon hali,gozlerimi kapatmam yetiyor.Hayal kurmanin verdigi sonsuz haz,ruhumu bedenimden ayirmaya yariyor.Kuzey isiklarinin muhtesem dansi,kelebeklere ozenisim,karincalarin disiplinine ve de azmine olan hayranligim.Bal arilarinin pes etmemesi ve de organize oluslari.Sonbaharin verdigi o derin huzur.Boyutlar arasi gidip gelislerim.Kollarimi actigim ds,dunyayi kolumun altina alislarim.Uranusun maviligine olan hayranligim.Mavinin verdigi ic huzur,kartalin goklerde ki,kimseyi takmadan suzulusu.Ayaklarimin hep bir acelesi varmis gibi,benden onde gitmesi.Daha cook ogrenme,donanima sahip olma istegi.Hep bir merak,gizem cozme sevgisi.Hic bitmeyen arayislar,kayboluslar,sonunda hep basa donusler.Gerisin geriye gidislerim,dondurmays,tatliya olan duskunlugum,damagimin cikolatayla bulustugunda ahenkle yaptiklari.Son zamanlar da,caya karsi olan dusukunlugum.Belki de yas almayla beraber,huylarimin degismesi donusmesi.Kendi yoluna giderken,beni de cagirmasi sensiz olamayiz deyisleri.Bazen,kendini bir vucut uzvunun,eksilmis hali gibi hissedislerim.Degismeyen cabuk sikilganliklarim.Basarip,hevesimi aldiktan sonra o isin ustune dusmeyesim.Gzolem,empati yetenegim hep ustune koyarak artmasi.Her uykuda gordugum,yirmi,otuz adet ruyalar.Cogunun cikmasi,ruyalar da daha mutlu oluslarim.Benligimin,yeni bir yon istegi arayisi.Ruhumun icin de,net hissettigim isyanlarim.Cokca oz elestirilerim,bolca ic hesaplasmalarim..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.