- 332 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şairlik
Şairlik unutulmaya yüz tutulmuş gelenek görenek ve kültürü yaşatmaktır. Türkülere yön veren kalbimize ruhumuza işleyen eserlere sahip olan şairlik kalemle tarif edilemeyecek kadar övgüyle bitemeyecek kadar önemli bir kültür cevheridir. Şairlik Ozanlık Aşıklık tanınmalı ve sahip çıkılmalıdır. Bu dünyada her şeyin bir bitişi olur can bedendeyken ama şairlik unutulmaz unutturmaz. Ama biz şairler iyi bir şairsek hatamız olduğunda düzeltip en iyisini yapma gayreti içerisine girmek gerekir. Şairlik önce öze sonra söze ve en sonda bedene işlemeli. Okursun öğrenirsin çabalarsın ama hata olunca kabul etmemek bütün emeği ziyan eder. Biz kendimize yakışır değil halkımıza sevenlerimize yakışır olacağız. İnsanlar tarafından sevilirsek kültürümüzü anlatmak ve yapılan işin ne kadar leziz bir iş olduğunu göreceğiz. Bunu tek başımıza yapamayız ama birlikte güç olursak halkımızın gönlüne işleyebilirsek ancak böyle olur. Şairlikte ayrım gayrım yoktur. Önce şairimize sahip çıkılmalı halkımızla bir araya gelmelerini vesile kılmalıyız. Buda bir görevdir buda vatan aşkıdır memleket aşkıdır. Söz gider yazı kalır derler ya işte kalacak yazım bu. Şair okurken yazarken aşka düşer bir bakarsın cephede savaşan er birde bakarsın sevdaya düşmüş aşık olabilir. Ama unutma ki hepimiz biz kültürün sanatın edebiyatın birer erleriyiz .Silahımız kalemimiz hedefimiz kültürümüzü sanatımızı yaşatmak.🇹🇷🇹🇷Saygılar (EMRE CAN)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.