Ben ve Dunya Arasinda
Cumlelerin arkasina siginma istegi,o kaybolus ve gozde uzak olus.Hafizani zorla,bir kenarda arkadaslarindan ayri belkide dislanmis olarak oturmus cekirdek yemekteydin.Muhtemelen bir bisikletin yoktu.Surekli cocuklarin pesinde kosardin.Onlar da seni bindirmeyince,aglaya aglaya eve gelirdin.Oyunlari hep sen kurardin,gurur kusluk nedir bilmezdin.Bir dondurmayi,bir buyuk demir paraya alabilmek seni mutlu edebiliyordu.Ya da bir cekyati acmadan uyumak.Degisimin,donusumun nerede basladigini bilemiyorsun.Muhtemelen bu yolculugun nerede bitecegini de bilemeyeceksin.Artik baska seyleri,daha fazlasini hayal ediyorsun.Siradan,basit cook bilmis insanlardan asiri sıkılmıs durumdasin.Ruhun bedeninden onde gidiyor.Hayatin kurdugu tuzaklar,derin sancilar kederler ne isine yaradi ki?Belki seni daha fazla olgunlastirmistir hepsi bu.Acisi cook,mutlulugu az bir hayatin icerisindesin.Aklindan gecen baska,karsina cikan dunya cok cok baska.Nereden baslayacagini,baslaman gerektigini bilmiyorsun.Darbeler yemissin,hep karsina kotu insanlar cikmis.Neyi tutsan elinde kalmis.Umudun,inancin dileklerin hep bosa gitmis.Zoraki bir pesimistlik duygusu.Hicbir seyin degismeyecegini artik kabullenmis durumdasin.İcinde ki atesi kimseler bilemiyor,seni duyamiyorlar.Adeta sesin kisilmis,ses tellerin kokunden kesilmis gibisin.Kimseyi sevemediginden degil aslinda,dogru kisilerle karsilasmadigin icin biraktin bazi seylerin ucunu.Dahami fazla duygusallastin,yada yukselen burcuna gecislerin orta yas muhabbetinden mi?Sen,sevemedin bu dunyayi,bu iki yuzlu ihanet dolu yasami.Fazla iisin belki de,ya da bilmeden birilerine bir sey yaptin.Ah var belki uzerinde,ya da senin de bilmedigin bir talihsizlik..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.