- 432 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Neden KATİL' iz?
Beni sürekli takip edip eserlerimi okuyan ve dinleyenler bilir, ’Gözlerinizde Başlar Beyninizde Biter’ adlı özdeyişimi.
Evet, her şey önce gözlerinizde başlar sonra beyninizde biter. Gözlerinizle aldığınız görüntüler önce göze, sonra en yakın organınız olan beyninize, oradan da Allah’a en yakın organınız olan kalbinize gider. Kalbiniz hislerinizle harmanlar gördüklerinizi ve beyninize iletir, bu döngü kalbinizin vicdan boyutuna göre bir kaç süreçten geçebilir ki bunu yazı uzamasın diye burada ele almayacağım. Evet, göze değen, sonra beyne oradan kalbe ve kalpten de yine beyne ulaşan bu görüntüler sizin hayatınıza şekil verir. Eğer gözlerinizle sürekli kavga görüntüleri izliyorsanız kısa süre sonra kavgacı biri olmanız kaçınılmazdır. Gözlerinizle sürekli cinsel içerikli görüntüler izliyorsanız belli süre sonra hormonlarınızın istemsiz şekilde sürekli çalışması ve zamanla azgın ve çocuklara, hatta ve hatta hayvanlara kadar sapıklaşmanız kaçınılmazdır. Eğer gözlerinizle sürekli doğa ve eğlenceli görüntüler izliyorsanız belli süre sonra vicdanlı, sevecen ve neşeli olmanız kaçınılmazdır...
Peki şimdi neden vicdanlı ve neşeli insan sayısı yok denecek kadar azalmakta? "Gözlerinizde Başlar Beyninizde Biter" özdeyişimin özetini geçtiğim yukarıdaki yazıma istinaden çok açık değil mi nedeni? Çünkü toplumun neredeyse hepsi kavgacı görüntüler ile cinsel içerikli görüntüler izlemekte. En basitinden izlediğiniz dizilerde silah, kavga, normal hayatta bir halt edemeyecek olmasına rağmen rol gereği dayılanan abiler, ablalar; normal hayatta birbirini tanımayan, ama rol gereği en masumundan dudak dudağa yapışan abiler ablalar vs vs... Yani size en basitinden dizi, reklam ve kliplerde bu görüntüler işleniyor, sonra oynadığınız internet oyunları, hepsi sizi önce masum sonra cani sapıklığa ve katilliğe itiyor, lakin bunu görmekte zorlanıyorsunuz! Ne acı ki gözlerinizle yukarıda saydıklarımın hepsini görüp izliyor, ama göz göre göre kendinizi sapık ve katil ettiğinizi göremiyorsunuz!
Şunu açıkça demeliyim ki cinsi sapıklar ile katillerin belli bir MESLEĞİ olmaz, AÇLIĞI olur. Bu açlık bildiğiniz mide açlığı değildir, nefis açlığıdır; çünkü izlediği görüntüler beynini harekete geçirir ve beyin OYUN olarak algıladığı bu işlevi sürekli yapmak ister ve bu durum da kişiyi NEFSEN açlığa iter. Örneğin çocuklarınıza yaptığınız TELEFON işkencesi; onlar sussun diye eline telefonu verip alıştırırsınız, sonra elinden aldığınızda çocuk yaygarayı koparır. Neden? Çünkü beyin alıştı, beyin algıyı yitirdi ve tek algısı telefon oldu, beyin daha çocukken BUNADI... Ve şunu da belirtmeliyim ki katilliğin ilk safhası cinsellikte başlar. Cinsi arzular kavgacı ve vahşi arzulardır. Ve kavgacı vahşi arzular da cinsi arzularınızı tetikleyen kuvvettir. Yani hem cinsel hem de kavgacı duygularınız birbirine eş değer hareket etmektedir. Ve ne acıdır ki günümüzde gözünüze değen bütün görüntülerde bu iki örüntüyü size fazlasıyla işlemektedir, KAPİTALİST düzen. Bir de bu görüntülere yediğiniz hormonlu yiyecekler, içtiğiniz alkoller ve vurunduğunuz Covid aşısını eklediğimizde Biyo, Psiko ve Fizyolojik olarak bir hayli değiştiğinizi söylememde haksız sayılmam...
Sonuç: İzledi, beynine attı, beyin kalbe itti; kalp harmanladı beyne iletti ve beyin ısrarla sürekli izlediğine odaklandı ve bu da zamanla kalbine işledi, zira kalp çaresiz kaldı beyin kuvvetli çıktı, çünkü algısı çoktu. Kalp şaşırdı, böylece beyne güç yetiremedi ve beyin aldığı görüntülerle uyuştu düşünemedi, sadece kendini tatmin etmek istedi. Bir de ALKOL eklenince algısı iyice kapandı ve ne yaptığını bilemedi, elini ve diğer organlarını o an yanında gördüğü her çeşidinden SİLAHA yöneltti. Böylece bir gözden başlayan görüntü bedenin KATİL olmasına kadar uzandı.
Bugünün KATİLLERİNİ sakın kınamayın ve bu yazımdan sonra kendinizi tepeden tırnağa lütfen bir yoklayın! Ve umarım kendine gelmek yerine katilliği seçenler de gerçekten HAK Ettikleri KISASA KISAS ile cezalandırılırlar, zira bunların önüne geçmenin bir yolu Gözünüzdeki görüntüleri düzeltmek, diğer yolu ise KISASI şart koşmaktır.
İyi görüntülerle güne uyanıp iyi görüntülerle beyninizi süsleyip iyi görüntülerle hayatın tadını çıkarmanız dileğiyle...
La Rocca Rukiye Baldede
Tarih: 04.10.2022-Salı
Sata:02.16
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.