- 724 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YETENEKLİ OLMAK ZORUNDASIN...
YETENEKLİ OLMAK ZORUNDASIN
Gecenin karanlığına bir mum yaktığımda pencerenin perdelerini açık buluyorum/ve kül tablamda yanmış bir sigara tütüyor halde/dumanın potansiyeli ile ciğerlerimin hüznü ödeşiyor/ama neden akşama rasgelen bir yalnızlığı bedenimin içinde yaşatıyorum ki/üç saniye yaşında bir cenin her zaman dişidir ve mikrozomal enzimle erkek cinsiyeti seçilebilir/bu bilimin gerçekliği/bana ne yararı var/yaşamak ölümü sonunda kabullenmekse/bu kabul neden isyancıl/formüller /matematiksel denklemler/ve eşitliğin diğer tarafındaki saçmalık/ağzımdaki küfrü bardaktaki şarap onaylıyor…/bu öfkeyi nedenselliğe dek düşüren şey,sonucun önceden bilinmesi olmalıdır/eğer bu yaşadıklarımı sonradan hatırlayacaksam,geleceği önceden unutmam gerekir/hayat bir dengelemeciden ibaret/bu dengeyi eşitsizliklerle ve eşitliklerle tanımlamak imkansız/çünkü eşitliğin diğer tarafındaki hâlâ bir saçmalık!/ama bedeni yoğuran şey,ruh olduğunda imkanlıdır bu/gecenin karanlığına bir mum yaktığımda/perdeleri açık buluyorsam/ve kül tablasında hâlâ tütmekte olan bir sigara görüyorsam/bu benim ruhumun bir emridir/o halde yaşadıklarımı sonradan hatırlamak ve önceyi unutmak gerekmez/ geleceği yaşamak için/ya kader / bir dizinin seriye açılımıdır…/kader/ pi sayısının ispatıdır…
Deja vu/meditasyon/manyak insanlık / Soru işareti cinselliği temsil eden cümleler neden kurulur/kiralık arabasıyla yada babasının pahalı kravatıyla caka satan briyantin nesil/geri zekalı kızları beceren şatafattır/her şey bir görüntüdür/yalan üzere yapılanan ilginç cümleler seni kandırabilir/gerçek ve dürüst kalbi bulmak senin yeteneğindir/kırmızı bir gül ne kadar aşkı yansıtabilir/görkemli sözcükleri ben de birleştirip kızları etkileyebilirim/bu beni yıkmaz mı/onurumu zedelemez mi/gecekondumun ne mantığı kalır/dediğim gibi gerçeği bulmak senin yeteneğindir/senin onurunu tepkitemeyecek ve etkilemeyecek bir sevdayı sen seçip ayıklayabilirsin/evet gül hatırlamaktır
beynimin entegralini alıyorlar/ve lavabonun deliğinden aşağı doğru vakumluyorlar/alaşağı edilmiş bir ruhum ben/ben kendimin mahvedilmiş hayatıyım/isanın çarmıhında çivi çekiç ilişkisi/saçlarını spermle tarayan pastel ve pezevenk hayatlar/hiçbir gülüş seninki kadar esaret bahşetmez/
Sonra özgürlük/amerikanın sol taşağıdır /ve Gandi ‘ nin kemikleri bir gerçek fikrin çürüklüğüdür/sarışın kız genelevlerin yavşak kız sembolüdür/doğal sarışınlardan bahsetmiyorum/millet vekilliğine aday bacaklarını jiletleyen erkekler/ seks yasallaşmalı diyenlerin kızlarına tecavüz edilmeli/hayat bir ödeşim yeridir/hayat bir metro istasyonu değildir/matematik diğer tarafta da işimize yarayacak mı/bizi var eden şey bir şeylere inanmak zorunda oluşumuz/bizi koruyacağına inanmak/bizi mantıksızlaştırmayacak bir ‘şey’ e /tanrı ‘ya…/ALLAH ‘a yani/seçim hakkımız her zaman vardı/çünkü kaderimiz bir seçim labirentidir/bir şeyi seçerek kendi kaderimizi yazıyoruz/doğru seçmenin dahi seçenekleri var/sonra o seçeneklerin de seçenekleri…/……………./seçenekler!
Her düşündüğümüz şeyin aslında kaderimizdeki bir paragrafta yazılı olduğunu biliyor musun?/ay ağılım seni çok seviyorum/bu kaçıncı paragrafta yazıyor bilmiyorum/sen benim kaderimsin…
Gecenin karanlığına yaktığım mum Konfüçyüs’e ait
Sigara benimdi
Perdeler ki olamayandı
Hayal edilen sendin
Unutma :
YETENEKLİ OLMAK ZORUNDASIN!