Namaz kılmak istiyorum AMMA
"Namaz kılmak istiyorum amma ve lâkin bir türlü başaramıyorum" diye düşündüğünüz için buraya geldiniz.Hoş geldiniz.
Lütfen bu yazıyı sonuna kadar okuyunuz.
Şurdan başlayalım. Bazı mağazalar açılış yaparken tanıtım yapmak için adeta yok pahasına ürünlerini 1(BİR) defalığına atıyorum 1 tl’ye 1 TV verip "BİZ BURAYA BÖYLE Bİ DÜKKÂN AÇTIK HABERİNİZ OLSUN" demek isterler.
Bunun konumuzla ne ilgisi var demeyin hemen anlatacağım.
Bir günlük TERAVİH namazı kaç rekât? Hepimiz biliriz ki 20 dekâttır. Peki bir günlük FARZların toplamı ne kadar oda 20 rekât.
Bizlerde ömrümüzü bitirip toprağın altına girince İLK SORULACAK sual, NAMAZ.Namaz kılmış mı? Elbet bi yerlerde çocukken, gençken bazen içimizden gele gele bazen kılsam mı kılmasam mı diye diye nefsimizle mücadele içinde CUMA ve başka namazları kılmışızdır.
Sorulur NAMAZLARI TAMAM MI? Ne mümkün? Sünnetleri de FARZ yerine sayın.Efendim bütün namazlarını topladık EKSİK GELİYOR...
Şimdi konumuza dönelim.Kadir gecesi 1000 aydan HAYIRLIDIR derler. Derler de bu ne demek. Şu demek yaptığın her ibadetin KATSAYISI 1000 (BİN) demek.Yani?
Yanisi şu; O gün aldığın abdestte, tuttuğun oruçta, verdğin sadakada, kıldığın NAMAZ’da 1000 (BİN) ay ile çarpılacak.Yani KADİR gecesi 1 defa kılacağın TERAVİH namazı da 1000 ay ile çarpılacak.20 REKÂT kıldığın teravih namazı bir günlük FARZ NAMAZININ tamamını karşılıyor.
Peki 1000 ay kaç yıl yapıyor dersiniz? Tam tamına 83 yıldan fazla yapıyor.Yani senede bir kere gelen KADİR GECESİNDE kıldığın 20 REKÂT namaz senin 83 yıllık namazına karşılık geliyor.Hani mağazanın açılışında olduğu gibi bir defa kılıyorsun neredeyse YOK PAHASINA 83 yıllık namaza sahip oluyorsun.Bu da sana yeterde artar bile.Yetmedimi? Belki 2-3-4 KADİR GECESİ kılmışsındır.Bak hep sen kârlısın.
Peki düzgün namaz kılanlar ENAYİ mi?Niye ENAYİ olsun?
Bu dünyada insanların bazılarının ÇADIRLARI,bazılarının GECEKONDULARI, bazılarının EVLERİ, bazılarının APARTMANLARI, ATLARI, YATLARI yokmu? Öbür tarafta öyle.
İbadetini az yapanların cennette ÇADIRLARI, biraz yapanların GECEKONDULARI, iyi yapanların DAİRELERİ, çok yapanların ATLARI, YATLARI KATLARI hatta hani TOWER dedikleri binaları olacak.
AMMA
"NAMAZ KILMAK İSTİYORUM AMMA" diyen kardeşlerimizinde böylece CENNETTE bi YUVASI olacak.
Bazı HOCAEFENDİLERİN cehennemde YANACAKSINIZ diye bardağın boş tarafını gösterip korkutmalarından bazende BARDAĞIN DOLU tarafını göstermek EVLÂDIR demek istedim.HOCAEFENDİLER yalan-yanlış şeymi söylüyorlar? Elbette hayır. Amma bardağın bide DOLU tarafı var. Onu da biz anlatalım istedik vesselâm.
CENNETTEKİ YUVANIZ ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.