- 363 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
BEN KİTAPSIZ ŞAİRİM...
BEN KİTAPSIZ ŞAİRİM...
Sene 2009 idi, Cem Tv’nin İzmir’de organize ettiği bir şiir etkinliği davetine katılmıştım. Sunucu bizim Sivas’ın Divriği ilçesinden bir bayan, beni sahneye davet etmeden önce yaptığımız sohbette "Kitabınız var mı, Bülent Bey?" diye sormuş ben de "Hayır, ben kitapsız şairim" demiştim. Sunucu bayan arkadaş beni sahneye davet ederken "Şimdi de Sivasımız’dan gelen kitapsız şairimiz, Bülent Arı huzurlarınızda" diyince büyük bir heyecanĺa daha önceden şiirlerimin kopyalarını bilgisayar yazıcısından alıp yapıştırdığım ajandayı alıp sahneye fırladım. Mikrofonu elime alıp çok masum ve mazlum bir eda ile boynumu bükerek ve ajandamı göstererek "Sevgili sunucu arkadaşımız her ne kadar bizi Sivas’tan gelen kitapsız şairlerimizden diye takdim ve takdir etse de bizim elhamdülillah bir ajandamız bir defterimiz var, kitapsızız ama deftersiz ve ajandasız da değiliz" dediğimde salon gülmekten yerlere yatıp kahkahadan debelenmeye başladı . Sunucu bayan arkadaş özür üstüne özür diliyor ama ben lafı Ulubatlı Hasan gibi gediğine saplamıştım...
Bülent Arı...
YORUMLAR
Aman hocam, kitapsızlık basılı eseri olmamak dışında ters çağrışım yapmaya müsait
Günlük hayattaki kullanımlarını bilirsiniz
Bırak şu kitapsızı denir
Kitapsızlık etme, kitapsız kitapsız konuşma, ulan az kitapsız değilsin ha denir bazen
Tabi latife yapıyorum da hocam
Sunucu da hakikaten baltayı taşa vurmuş hani
Siz de taşı gediğine koymuşsunuz
Nihayet, basılı eserlerinizin olmasını diliyorum
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Selam ve saygılarımla.
levent taner tarafından 21.9.2022 09:39:04 zamanında düzenlenmiştir.