- 234 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZGÜRLÜĞE ADIM ADIM
Günümüzde ve dünümüzde süre gelen yargılamalarının hep başka unsurlar göz önünde bulundurup insan göz ardı ediliyor, acı gerçeğiyle -ki öyle olmamış olsaydı somut bir örneğini yüreğimizden duyarcasına utançla yaşamazdık.
Evet günümüzde insanlar bencil, çıkarcı. Ama böyle davranmak insanların ruhunda yok bana göre. Bu kokuşmuş düzen insanları böyle ahlaksız yapıyor.
Biz böyle bir düzende yaşamak istemiyoruz. Sömürü, faşizm istemiyoruz. Özgürlük ve demokrasi insan hakları istiyoruz.
Bize genç olun diyorlar ama gençliğimizi yok ediyorlar. Bize özgürsünüz diyorlar ama düşüncelerimizi kısıtlıyorlar. Bize insan olun diyorlar ama insan olmanın gururu ile oynuyorlar. Yaşamak için yaşadıkça öğreniriz her şeyi başkalarını sevmek hür düşünmek asla suç değildir.
İnsanlar gittikçe artan tehlikeler karşısında olup bu nedenle cesur olmaya mecburdurlar. Şimdi daha güçle , daha büyük hırsla, daha büyük cesaretle bütün tehlikelerin karşısında olmalıdırlar. Sakin ve ağır kanlılıkla düşünülürse, önce demokrasimiz, sonra gelecek kuşakların istikbali; Bunlara saldıranlara, devrimlerimizi kötülemeye çalışanlara, onlara dil uzatanlara, onları tahrip etmek isteyenlere daha büyük güçle karşı koymamız gerekmektedir.
Şimdi her şeyin karşısında birlik ve beraberlikle atılacak adımlar, çok kısa zamanda iyiye ,güzele ve doğruya bizi götürecektir. Kim ne derse desin bundan sonra daha büyük cesaretle insanlar özgürlüğün ve demokrasinin tadına erecekler.
Hani umutlarımızın kırıldığını duygularımızın sömürüldüğü ama sonunda gizliliklere, yalanlara baş vurarak gerçekleştirdiğimiz yasaklardan, hayatımız boyunca çevremizi, dünyamızı çepeçevre saran yasaklardan ve sınırlamalardan uzak olması dileği ile yasaksız, özgür nice günlere derken bu satırlarımı bir suçlu veya suçsuz olarak değil insan olmanın o erişilmez onuruyla yazıyorum. Yinede her şeye rağmen özgürlüğe doğru günden güne bir adım daha ilerliyoruz...
ARŞİVDEN: SARAY’A HİZMET SİYASİ BAĞIMSIZ GAZETE SAYI: 1308
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.