- 544 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
Şiirle İlgili
Uzun zamandan beri yazılar şiirler kendime göre karalıyorum yazıyorum. Zaman zaman gezetelerde dergilerde yayınlandı. Zaman zaman da sosyal sorumluluk projelerde yer aldım.
Kız çocuklarının okuması vs ayrıca antolojilerde şiirlerim yayınlandı ansiklopetdilerde yayınlandı dergilerde yayınlandı yüzlerce gezetede yayınlandı
2018 yılında yine Samsun’da türk dili senpezisyonu düzenlenmişti, yine araştırmacı bir yazar arkadaşın aşıklık geleneğini araştırırken şiirde Bir mahlazım olsun diye değerli şair yazar pirim Bekir cıla bey kıymetli pirim o zaman bana mahlaz verirken Serveti mahlazını almıştım.
Samsun’da yapılan senpezisyonda aşıklık genelegi araştırmasında benimle ilgili Servet BARDAK Siirt olarak adım geçmişti son aşıklık geleneğini yaşatan ve sürdüren güzel insanlar arasında adım soyadım ve memleketimin ismi geçmiş, ve gelecek kuşaklara üniversite kitaplarında tez olarak anlatılacaktır.
.
İstanbul Bursa İzmir Isparta Van Osmaniye Sivas şiir etkinlikleri ve Diyarbakırda kitap fuarına da katıldım
Zaman zaman il dışında gerek sanat etkinlikleri olsun gerek şiir etkinlikleri olsun davetli olarak fırsat buldukça katılmaya çalışıyorum.
Daha adını sayamadığım ve işlerimden dolayı katılamadığim onlarca toplantı ve Etkinlik her katıldığım etkinlik ve sanatsal toplantılarda çok değer veriyorlar. çok kıymet veriyorlar sağolsunlar.
İl dışındaki her etkinlik ve sanatsal toplantılarda gerçekten kıymet görüyoruz şair olarak yazar olarak kendi ilim memleketim adına gururlaniyorum.
Şimdi asıl konuya gelmek istiyorum neden kendi memleketimde kendi ilimde bırakın değer görmeyi çocuk muamelesi görüyorum alay konusu oluyorum alay konusu yapıyorlar hep aşağıya çekiyorlar onu anlamadım ve anlamaktan güçlük çekiyorum.
Elimden geldikçe karınca misali sanatı şiiri insanlara sevdirmeye çalışıyorum. İlimi her gittiğim yerde tanışma sırasında göğsümüzü gere gere ben Siirtliyim memleketim Siirttir diyerek gururla bahsediyorum.
Bir Siirtli olarak bir başarımız varsa bu başarı hepimizindir diye düşünürken kendi insanlarımızın bulunduğumuz ortamlarda gır gira getirip uğraşılması salak adeta deli muamelesi yapması çocuk muamelesi yapması alay konusu yapması beni köreltmesi bu işten şiirden soğutması çelme takılması moralimi bozması gerçekten beni derinden üzmektedir.
Memleketimiz Siirt’te herkesimden birbirinden değerli nice değerler vardır ister yazar olsun şair olsun zanaatkar olsun sanatçı olsun başka ustalar olsun yeteri kadar değer göremiyorlar kendi doğup büyüdükleri havasını soludukkarı topraklarında malesef yeterince değer göremiyorlar.
Bugüne kadar kimse gelip yakamdan tutupta şiir yazma demedi ama hep uğraşanlarım oldu.
Yaşadıklarım içler acısı bırak’ın kıymeti
saygı duymayı alay edilip yaptığım iştende soğutuldum, hevesim köreltildi, çocuk muamelesi gördüm. Alaycı tavırların kurbanı oldum hep bu yaptığım sanatsal çalışmalarda şiirden soğutulmaya çalışıldım.
.
Zaman zaman bazı insanların kendilerini UYANIK KURNAZ görüp kendilerince güya aklımla alay edenlerde çabası
hep onları hoş görerek incitmeden karşıladım ve görmezden geldim
Sanıyorlardıki hiç birşeyin farkında değilim uyuyorum ama yine onları hoş görerek incitmek istemiyordum
Her yaptığım işin doğru olup olmadığına bakarım eğer ki doğru ise devam ederim doğru değilse o işi bırakırım.
Bugüne kadar yazılarımda şiirlerimde basa basa sevgiyi saygıyı güzelliği doğayı acıyı sevinci işledim işlemeye çalıştım.
Bir halk şairi olarak bütün gönüllere bütün yüreklere ses olmaya çalışıyorum bundan son derecede mutluyum
Yanlış birşey yaptığımı da sanmıyorum sadece gönlümün sesine kulak veriyorum ve yazılar şiirler yazarakta rahatlıyorum mutlu oluyorum.
Alay edilmeyi aşağıya çekilmeyi çocuk muamelesi görmeyi çamura bulamayı hak etmediğime inanıyorum
Çünkü kimseye bir yanlışım olmadı olmadığına inanıyorum bugüne kadar sadece gönlümün sesini dinleyerek acılarımı sevinçlerimi duygularımı kağıtlara döküyorum ve rahatlıyorum. Saygılarımla
.
Servet BARDAK
YORUMLAR
Servet Bardak
Çok teşekkür ederim değerli hocam
Yüreğine sağlık Servet hocam sen doğru bildiğin yolda devam et,başarıların daim olsun inşallah saygılar, selamlar
Servet Bardak
Alay edilmeyi çocuk muamelesi görmeyi hak etmediğime inanıyorum çünkü kimseye bir yanlışım olmadı olmadığına inanıyorum bugüne kadar sadece gönlümün sesini dinleyerek acılarımı sevinçlerimi duygularımı kağıtlara döküyorum ve rahatlıyorum. Saygılarımla
.
Çok çok değerli hocam duygularıma tercüme olmuşsunuz adeta olmuşsunuz da ciddi ciddi.
Hayatta elimde ne iş olursa olsun hep ciddiye almışımdır hep emek vermişimdir. Sadece burada yazdıklarım da değil konu ne olursa olsun ve ben adımla sanımla başım dik kendimden emin yaşar yazarken başıma gelenin de haddi hesabı yok.
Kendime yazar ya da şair diye bir sıfatla eşlik etmek haddime düşmez lakin çok çok emek verdiğimi bilen Rabbim var beni bilen insanlar da yok değil hani az olsa da.
Gerçek manada yazmaktan soğutmalarına karşılık ben onlara hep ekmek uzattım.
Susuyorum.
Sessizce yazıyor yaşıyorum.
Kadir Hocamın da dediği gibi: itler ürür kervan yürür.
Doğruyu söyelediğim bir ömür bu yüzden iş hayatımda yaşadığım zorluklar ve önüme konan engeller.
Size çok teşekkür ederim bu yazıyı kaleme aldığınız için.
Çok teşekkür ederim de asil gerçek dostlarıma bana inandıkları ve güvenimi boşa çıkarmadıkları için.
Yanlış bir anlaşılma kimin kim olduğunu merak dahi etmediğim ve dostum bildiğim arkadaşlarımın da ihanetine uğradığım.
Yola çıktım ben bir kere: ben bu yola bir kere baş koydum.
.
Seve seve yorum yaptıklarım.
Seve seve okuduğum değerli kalemler.
Beş parmak bir değil ama sandıkta çürüklerin de olduğu muhakkak.
Engel koysam bile başka sayfalardan saldıran.
Suçum mu?
Suçum şu: çok sevmek ve emek vermek ve yazdığım her cümle annemin ak sütü kadar helaldir.
Ön yargılar ve yok sayılan iyi niyetim.
Gerçekten de çok çok üzgünüm.
Sadece önüme bakarken sadece kalemimi raya oturtmak adına çabalarken.
Sonsuz içten saygı selamlarımla değerli hocam
Gülüm Çamlısoy tarafından 11.9.2022 22:49:38 zamanında düzenlenmiştir.
Gülüm Çamlısoy tarafından 11.9.2022 23:11:37 zamanında düzenlenmiştir.