- 498 Okunma
- 8 Yorum
- 2 Beğeni
KÜFÜR'E HAYIR!
Değerli baylar ve bayanlar
Bay yerine " beyefendi " bayan yerine hitap edilecek bir sıfat da " hanımefendi "
Beyefendisiniz
Hanımefendisiniz...
Ama bakıyorum da bayanlar sosyal medya paylaşımlarında erkeğin sarhoşken bile küfür etmediği küfürleri ediyorlar ve yazıyorlar. Yook şöyle olmuş ( argo ) yook böyle olmuş ( argo ) yook öyle ( argo ) kelimeler
Bu ne y/ahu
Hiç ağzınıza yakıştıramadım
Küfürü hak edenler var diyorsunuz ve hatta şimdi de bana " sana ne " argo ile konuştuğunuzu ve küfür ettiğinizi duyar gibiyim
Tek bayanlar mı ediyor ki ; küçük çocuklar, erkekler de her konuşmasının ardından küfürü basıyorlar
Soruyorum, küfür ederek elinize ne geçiyor ve merak ediyorum doğrusu. İstediğiniz yerine mi geliyor, yoook. O halde güler yüze, tatlı dile evet
Küfür’e hayır
Kafanızın tası mı attı ?
Hadi bir şarkı söyleyiverin gari
YORUMLAR
Okuduktan sonra sordum kendime ama dürüstçe cevapladım.
Küfür eder miyim?
Evet.
Kavgacı mıyım?
Evet.
Peki kötü bir insan mıyım?
Bu soruya çokça başkaları cevap verdi, dualarıyla.
Hayır!
Öyleyse sorun nerede?
O küfrü ve kavgayı ettirenlerde.
Benim görüşümde bu . Ama sövmenin de, dövmenin de bir kültürü olmalı.
Vesselam....
Erlik Aldacı
İki üç yıl önce bir zibidi var temizliğe giden hanımı vardı, çalışıyor helalinden kazanıyor. Sen, iç iç zıkkım içesice döv iki de bir kadıncağızı.
Ne yapsa olmuyor...tepem attı bir gece vakti karanlıkta yanaştım.
Lan seni parayla mı verdier, dedim başladım.
....
Tövbe bir daha...hamur hamur..
Soruyorum kadına.
Aşayiş nasıl?
Abi eline diline sağlık, diyor dua ediyor
Şu tip insanlar da var; küfre karşı gibi görünüp karşısındakine küfür ettirmek için kırk takla atan, suratı meymenetsiz, gözlerinden kin nefret akan, kaba, açık sözlülükle küstahlığı birbirinden ayıramayan, kendilerine gösterilen hürmeti şahsiyetlerinin hak ettiği bu lütuf sanan, ağzından küfürden daha beter lağım akıtan ve hala başına gelen belaların ortama yaydığı negatif enerjinin yansıması olduğunu anlayamayacak kadar geri zekalı bunaklar da var.
İnanın bazen küfür bu tür mahlukların (güya) söylediği iki tatlı sözden daha masumdur. Keşke çenesini ebediyen kapatsa diye dua ettiğiniz insanlardan uzak durun. Hoş genellikle de uzak dursalar da o kendisini dünyanın ve defterin merkezi sanmaya devam eder.
Küfür bazen iyidir; hak edene!
İletişim kurmayı beceremeyen, özgüveni olmayan, ahlak sınırlarını aşarak karşısındakini küçülttüğünü düşünen zekâ seviyesi düşük insanların başvurduğu bir eylemdir küfür ve argo içeren sözleri tüketmek. Genelde kadına yönelik olduğu için erkeklik göstergesi olarak kullanılır. Küfür eden insanlar acizdir bana göre, acınacak durumdadırlar. Yazılacak çok şey var da fazla deşelemek istemiyorum zira buralarda küfürle sanat yaptığını düşünerek kullanan zavallılar da var.
Çevrenizde böyle insanlar varsa kanalizasyona süpürün onları.
Küfür acizliktir
Küfür akıl, izan fukaralığıdır
Küfür zır cahilliktir
Küfür kendini savunmada yetersiz kaldığı anda insanın baş vurduğu çirkin çirkef çiğ sözlerdir
Arif olan çiğ kelamdan küfürden uzak durur
Küfür ahlaksızlığın terbiyesizliğin aorasıdır
Küfür edep, erkan bilmeyen ailesinde küçüklükten büyüyüğe gelen genelekşen ahlak ve kişilik bozukluğudur
Hanım efendi, bey efendi hanım teyze bey amca bey sayı sayın abim sayın müdürüm saygı değer konuklarım
Bal kaymak insanı büyüten yücelten güzel sözle var iken çiğ kelama ne gerek
Manidar toplumumuzun bizar olduğu bir konuya neşter atmışınız
İyiki varsınız kaleminiz kavi yüreğiniz şen olsun saygı selam efendim
insanın yetersizliğinin dışa vurumu bence küfür, zira okumayan bir toplumuz ve kelime haznemizdeki eksikliği de böylesi seviyesiz, bel altı kelimelerle savunmaya geçiyor gözükse de, hepsinin temelinde cehalet yatıyor bence.. Saygımızı ve kişiliğimizi algılarla yok etmeye çalışanlara da bir fırsat doğuyor böylelikle.. Türk toplumu geçmişte de cahil bir toplum idi lakin hiç bir zaman bu denli ağzı bozuk, yüreği bozuk , ahlakı bozuk değildi.. Kendi yaşım itibariyle okur yazar bile olmayan bir annenin yetiştirdiği bir kız evlat olarak, küfürsüz yetiştik, zira o dönemlerde insanlar sevgi paylaşıldıkça çoğalır mottosu taşırdı.. Şimdilerde ise yaratılan algılar, okumayan cehalet, gözlemlemeyen cehalet, okumuş cehalet de dahil bunun adına ne koyarsanız koyun, ahlaki bir çöküntü ve sanki küfür herseyi toparlayacakmış gibi bir zihniyet hükümranlığını sürmekte.. İnanın ki yüreğim kanıyor gördüklerimden.. Hiç bir insanın ağzına yakışmayan bir sakız olmuş maalesef küfür.. Bir tutam dezenfektan gerek ağızlara .. Önce tabi zihinleri, sonra yürekleri ve nihayetinde de ağızları temizlemenin tek yolu yine okumakdan geçiyor.. Aksi halde durum daha da vahim bir hal alacak diye düşünüyorum..
Paylaşımınız çok değerli, değerli hocam.. Saygılarımla
Hocam ve işte gelinen nokta:
Sadece sosyal medyada da değil günlük hayatta.
Küfürsüz konuşmuyor insanlar üstelik bağıra bağıra sokaktan geçenler ve nice insan.
Tatlı dil elbette yılanı deliğinden çıkaran.
Sevginin de saygının da sonlandığı bir yaşam.
Sağ olun değerli hocam
Güzel bir konuya parmak basmışsınız.
Sonsuz selam saygımla