KÂBUS GİBİ
Eylül ayının sekizi günlerden Perşembe akşam üstü tüm hazırlıklar tamam sana geliyorum FRİDA.
Bahçemde senin için ektiklerimi ve en çok sevdiğin meyveleri toplayıp bir koli içine öpücükleri mi de koyarak kapattım.
Yola çıktığımda yaşıma inat liseli aşıklar gibi heyecanlı olan benliğim ters ışık olarak batmakta olan güneşin gözümü kör edercesine rahatsız etmesi ile kendine geldi.
Çok uzun zaman olmuştu seni görmeyeli heyecanlı endişeli bir o kadar da tedirgin idim habersiz geliyordum biliyorum sevmezsin böyle şeyleri ya yoksan ya görmek istemez isen düşünceleri ile arabamı boş olan bir taksi durağı na park ettim hemen konum attım sana geldiğimi bil diye çünkü elimde adresin yoktu.
Akşam karanlığı olduğundan tıpkı senin boy ve kiloda bir bayan yaklaştı aracıma sen diyerek sevinçle kapıyı açtım "pardon belim ağrıyor diye taksi çağırmıştım sizi taksi sandım" dedi bende şimdi geldim uzun zamandır görmediğim bir arkadaşımı bekliyorum sizi o zannettim dedim ve sahili sordum tarifi üzere sahile indim.
Tam da ondan sonra başladı KÂBUS GİBİ bir gece sahilde bir o tarafa bir bu tarafa sırf seni görürüm düşüncesi ile gezerken tersim dönmüş aracımı bıraktığım yeri iki buçuk saatlik aramadan sonra bulabildim.
Nihayet telefonuna baktın beklediğim beni yanıltmayan mesajın "bana sormadan nasıl gelirsin" beni kabul etmeyen sana ve şirin sahil kasabasına kızmadım kırılmadım
Aracımın içinde kıvrıldım aç ve bitkin bir şekilde birazda umutlu uyumaya çalıştım.
Cuma sabahı saat 06:10 gibi gözümü açmışım elimde telefon baktım bir umut ama yoktu.
Aracımı çalıştırıp camını açarak sahil kasabasının sen kokan havasını derin derin içime çektim ve ayrıldım bir yetim gibi.
KÂBUS GİBİ demiştim ya geceden kalan sabahın ilk ışıklarında devam edecek olanı hesaplayamadım akşam batan güneş sabahında doğan güneş olarak öylesine tehlikeli idi ki yolu göremedim yoldan çıkıyordum sonra az ilerde önümde yolu göremediği için bir araç durmuş son anda gördüm akşamki acı yetmiyormuş gibi acı bir fren yaptım bir metre mesafede durdum oradan ayrılır ayrılmaz bir araba ters dönmüş içinden sürücü çıkmış yardım çağırıyordu.
KÂBUS GİBİ gözlerimin önünden geçti ve yaşandı sen tatlı uykun da iken...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.