- 356 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Sahipsiz mektuplar
...
Yaktım mumları yalnız gece gözlerinin önüne ruhuma dökülen nağme gibisin bu gece her yer senin ile dolu iken sensiz yazılan hiçbir şeyim olmaz değil mi hayalim hoş geldin özgöğüm yine şeref verdin ruhuma senden Özge hayal yarim sevdiğim mi var ?
Olmadı olmayacak dediğini duydum elbette hayalim yok senden Özge inan sevdiğim yok sevenim yok kehribar...
Sahi anladığın ve anlaşıldığın kişinin derdi devasısın yüküm ağır yükün ağır sahi insan olmak kolay bir yük değil ki!.. Gözlerimden düşen gözyaşım gibi duamsın sağanak sağanak kabulü olduğu günlerin habercisidir, bitmez tükenmez sevgi dolu yarınlara umudum...
Sende şu vakitler ruhuma dolanı dolanı gelmen neyin nesi şiir gibi okunur yüzün ...
Aydan misafirhanesi olanlar bilir hayalim sıkı sıkı sarılan sevgililer geçer gözümün önünden sevginin azizliği derin gökyüzünde yaşayanların yalnızlığı daha çok olacağını hiç düşünmezdi aklım kalbimde sen ruhumda sen yeryüzünde hayalin ile hayalden yârim...
Mutluluğum her zamanki gibi NİRVANA, acıya ağladığım kadar gülerim de şimdi senin gerçeğini izlemek her şeye bedeldi belki!
Umman olan ruhumuz ile huzurun sessizliğinde nefesini dinlemek gibi hayallerim var nefesinde hayat var nefesin çünkü nefesim demenin ve senle deli divane ya da aklı başında şahsına münhasır bitmez sözlerim var hayalim...
Bakışına vurulmuş yeryüzü senin gibi gülüyor her yer ah seninle açar çiçekler senin ile öter bülbüller sanadır sahipsiz mektuplarım kim bilir günyüzüm gülyüzüm..
Uzanır ruhum nehir yatağıma senin ile uyur senin ile uyanır kehribar düşlerden ev yapanların yaşama sevinci Gül’den kokar hayalin buram buram kime neyi anlatsam sana anlatır gibi özenle seçiyorum sözlerimi
Kimi zaman bunu sitem ile kimi zaman gülerek senin varlığına inan belki de Tanrı’m yaşatmayacağı hayali kurdurmaz inan sevgilim inan, inan ki açsın doğan güneşim senin uğruna içimdeki bitmez neşem ile sesleniyorum bu gece yine sana, seni seviyorum vatan gibi seni seviyorum dünya bir yana sen bir yana ömürgöğüm hayal hayalim baki selam cennetim cennetin...
Saliha inan
10.09.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.