KÜFRETMEK-BEDDUA VE ŞİDDET ACİZLİKTİR.
Akıl insana Allah vergisidir.Engeli yoksa insan muhakkak düşünen bir varlık olarak ön plana çıkar.Ayette de ’’siz aklınızı kullanmaz mısınız?...Düşünmez misiniz?..Ya da tefekkür ediniz ’’diye sık sık hatırlatmada bulunulur.
Allah Türk’ü korudu ve onlara kurtuluşta yardımcı olması için Osmanlının Halifelik hırkasını giyip kendini kaybetmek pahasına maddiyata ve şaşaa’ya yönelmesi ülkeyi geri dönülmez bir tehlikeye sokup düşmanlar ağzı salyalı kuduz köpekler gibi Aziz Vatanı dolaşırken bir lider gönderdi.Önderleri olarak kurtuluşa yürümeleri için.GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK...
Cahilane dönemi cahillerden milleti yine milletin azim ve kararı kurtaracaktı.Millet baktı Osmanlı son dönemlerinde Avrupa’ya abayı yaktı.Manda ve himaye tesçillenecek atağa kalktı.YA ISTIKLAL YA ÖLÜM!..denildi.Yürüdükçe Ata’sı yürüyecekti arkasında.Ancak böyle kurtulacaktı yasından.Öyle de oldu.
Parıl parıl ışıldayan TÜRKİYE CUMHURİYETİ kuruldu.Ve Aziz Türk Milleti Ata’sının ilkelerine sahip çıkacak ve Türkiye Cumhuriyetini baş tacı edecektir.Bu inanç içerisinde ne Yunan’ın ne İngiliz’in ne Amerika’nnı ne Rus’un,ne Fransız’ın ne de sömürgelerinin engellemeye gücü yetecektir.Küfürle -kaba kuvvetle ve beddua ile değil akılcı bir siyasetle bunun üstesinden gelinecektir.Aklı muhafaza, dili muhafaza, dini muhafaza,nesli muhafaza temel prensip olmalıdır.Cumhur ne istediğini bilmeli İl il -ilçe ilçe-bucak bucak -köy köy Ülkesine sahip çıkmalı, kurtuluş günlerini bilmeli ve kutlamalıdır.Kurtuluş günlerini unutmak ve küçümsemek Türk milletinin Şanına yaraşmaz.Bu türlerin sorgulanması gerekir.
İZMİR KURTULUŞUNU KUTLADIM.Sevincimi sonsuz kere katladım.ATA’M sen rahat uyu.Rahmetle yad ediyorum ve minnet ve şükranla anıyorum.Mekanın cennet olsun.Emanetin emin ellerde..Muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda mevcuttur.
NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE!..