- 224 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Esmaya asker ol...
Esmaya asker ol...
Esmaya asker ol...İstersen Allaha ortak olmak için ol...ödülünü alırsın...Keramet denmez bu ödüle ama İstiçraç da ödüldür...Adl sıfatı ödül ve ceza verir...Keramet Allaha kul amacıyla Esmaya asker olanlara verilir...Allaha ortak olmak amaçlıların olağandışı halleri istiçraçtır...Halkımız onlara da evliya demiş...Oysa adamlar şeytanın izindeler...İlahcık olma amaçlılar...ADL sıfatı ödülsüz bırakmaz onları da...müşrikler lütuftan ve Vehhab kapılarından ödül almazlar ama adl kapısından ödül alırlar...
Esmaya asker ol...
Kur’an "Esmaya asker ol..."demekle kalmaz askerliğindeki niyetin kibir olmasın şükre yönelenlerden ol der...Evliya şükreder öğünmez müşrik istidraçla övünür...Farkları bu .kibir amaçlı değildir peygamberlerin mucize gösermeleri de...Hakime Hadiye askerlikti niyetleri peygamberlerin ve evliyaların...
Esmaya asker ol...
Allah GANİ sen fakirlik kutsal diyorsun...Hangi hikmetle kutsal...Hangi esmaya askerlik sebebiyle kutsal...esmaya hadimliktir kutsal olan...Kabe kutsal çünkü ebabillerle korundu...Vehhab isminin suduruna sebeb oldu...Adam adl isminin suduruna sebeb olmuyor...kısas uygulamaktan kaçıyor...Yaptığı eylemi kutsal sanıyor...Namazın orucun haccın şehadetin zekatın kutsal değil...Onları kutsallaştıran niyetindi...Allah kalplere bakar...Kısas uygulamaktan kaçan ...namazın orucun kutsal değil ...esmaya askerlikten kaçan asker kaçağısın arınman kutsal değil...Önce niyetini temizle..ihlasa er önce...namazın da orucun da kutsal olsun istiyorsan...
Esmaya asker ol...
Adam "Faiz haram"diyor...Faizin olmaması için asker ol ama mekke şartlarını medine şartlarına dönüştürmeden "Faizi yasaklama"der nuzül sebebi sana...Peygamber ve Allah bilmiyor muydu Mekke şartlarında faiz haram kılınmadı...HAKİM sıfatına asker ol...Münafıkların az olduğu toplumlarda "Faizi yasakla" Kısas uygulaması bunu der sana...Münafıkların ve müşriklerin çok olduğu toplumlarda "Faiz yasağını uygulamak Hakim sıfatına asilik olur...Kopyala yapıştır yapma ayeti ayet...esmaya askerlik değilse şeytanın silahıdır...Kur’an esmaya asker ol"der...ayetleri kopyala yapıştır yapma...Kutsal olan esmaya askerliktir...ayete hadise askerlik şeytanın vesvesesidir çok kere ancak...
Esmaya asker ol...
Esma sudur ediyor...ayetler neshe mahkumdur...Kabil kısas gereği öldürülmedi...çünkü adl sıfatı Hakim sıfatından bağımsız değil ki...esma bağımsız değildir tek Allah bağımsızdır...muradı ilahi zor erişilen bir şey...nasib olmaz ihlassıza...niyetin esmaya askerlik ise...cihada giden askerin aldığı ecri o askerin kıyafetini silahını veren de zengin de alır...Zengin ol esmaya asker olmak için...Şehid ol esmaya şehid olmak için her insan verilenden sorumlu illa şehit ol demez Kur’an zengin de şehidin sevabına erişir...der Kur’an
Esmaya asker ol...
Kur’an bu...Cahilim deme hainim de...nankörüm de...
Esmaya asker ol...
ABD sömürmek için Kur’anı bozdu.Tarikatler eliyle Kur’an bozuldu...Esmaya asker ol...demeyen tefsir ve mealler çoğaldı...Sömürmek için Osmanlıyı yıktı...şimdi de rusyayı yıkacak...aynı dinden de olanı sömürüyor ABD...koruduğu sömürüsüne imkan tanıyanlar sadece işte Yunanistanı maşa yapıyor bölgemizin zenginliğini sömürmek için...Esmaya asker ol...bu sömürü zorlaşsın...boğazlarına tıkılsın sömürdükleri...Fakirlik kutsal ...diyen hocalar ajandır...Para kaka diyenler ajandır...cihad de...yutamasın rahatlıkla...veya yuttuklarını burnundan getir cihad bu...
Evet...Esmaya asker ol...Kur’anın özü bu...İslam esmaya askerliğin adı...sen esmaya asker ol netice takdir Allahtan ...başaramazsan da hz İbrahim gibi ateşe atılsan da razı ol bu askerlikten sızlanma...Fakir kaldık da deme...hep silaha harcadık da deme...Bir Kıbrıs harekatı ekonomiyi bozdu yıllar yılı...Yine de razı olesmaya askerlikten sızlanma...ahireti unutma ...berbat olan dünyan olsun ..esmaya asker olmazsan ahiretin yıkılır...sızlanma ekonomimiz bozulsa da esmaya hadimlikten sızlanma...fert ve devlet bu niyette olmalı gurur duyalım esmaya askerlikten...şükürler edelim bu özü yitirmediysek Türklüğün şanına yaraşanı yaptık diyelim...Sömürenin Malikülmülke rakiblik amaçlı olduğu bil ganimet en helal rızıktır...alınteri gibi...Birinde terin aktı diğerinde kanın ..en hayırlı rızık kan karşılığı kazandığın tızıktır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.