- 854 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Düş gel gitleri
Düş gel gitleri
Yürekte Med-cezir hali ne tuhaf ve ne garip ve ne latif bir tecelli. Kıyılar nefes aldıkça kabaran denizle yerini sakinliğe koyup gider bende ise tam tersi yüreğim daha bir kabarıyor her med cezirle içim içime sığmıyor. Sahil dalgaları kucakladıktan sonra mecburi bir emare bırakır etrafta insanda böyle ne med cezirler yaşar.Ardında neler kalır neler kim bilir? Her med cezirle ruhunda izler kalır insanın...günde kaç defa kim bilir ? Deli gönül bu nelere sevinir, nelere yerinir ?Ne başıdır bu ne sonu her sabah güneşle beraber doğan, serin rüzgarlarla yüreklere dolan düş gelgitleri bu benimkisi.
Ne çok düşlerim varmış gerçektende sabahın ilk ışıklarıyla beni uyandıran gecenin kuytusunda beni uyutmayan düş gelgitlerim işte.Ya bir gün biterse, yiterse ne yaparım ben? Gözlerim dalsa da arada uzaklara içimi bir yudum çay ısıtıyor masamda ve başucumda hayallerime sımsıkı sarıldığım ,inadına geçen yılların izlerini bir kırık ezgi dinlemek yetiyor çok zaman. Ne kadar erken bulsa insan; o kadar sarılacak ve hiç bırakmayacak düşlerini...
Ne çok gel gitler yaşıyorum bugünlerde. “Bugünlerde geçer neler geçmedi ki...” sedası var içimde sürekli yankılanan.Her insanı gitmek istediği karşı kıyı aslında uzak değil. Herkes kendince bir kıyıya gitmek istiyor.Bulunduğu kıyılara ilgisiz.Düşlerinden, hayallerinden habersiz.
Öyle acımasız geçen zaman değil başka şey bence. Ne çabuk koşup yoruluyoruz girdiğimiz yarışlardan… Her gün yeni sayfa açıyoruz ve ne yazık ki tertemiz kalıyor o sayfalar. Ertesi gün tekrar başlıyoruz hiç kullanmadığımız sayfalardan.Düşlerimizle yaşadıklarımız arası gel gitler devir daim edip duruyor fasılasız.
En çok gel gitleri yaşamak isteyipte yaşayamadığımız zaman yaşıyoruz.Kazanmaya muktedir olupta vazgeçmek güzeldir bazen. En büyük kazanmak işte bu olsa gerek. Ne çok severim sağır kurbağa hikayesini inadına sağır olmak lazım seni duymayan insanlara.
Bazen her şey yeniden başlamak gerekir. Sanki hiç yorulmamışçasına tekrar başlamak gerekir her şeye düş gelgitlerimiz bize hep başka şeyler fısıldasa başka iklimler açsa da “her şeye rağmen” demek gerekir. Düş gel gitlerinin keyfine varmak gerekir…