- 698 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ORHAN OSMANOĞLU'NA AÇIK MEKTUP
Uzun zamandır Osmanlıcılık projesi üzerine araştırıyorum. Okuyorum,dinliyorum. Bir gün arkadaşım aradı. Abdülhamit Kayıhan Osmanoğlu Bursa’ya geliyor konferans verecek dedi. Barış Manço kültür merkezinde beraber gittik arkadaşımla dinliyoruz. Aşşağı yukarı bir saatten fazla dinledim. Tarih bilgisi verecek sanıyorum tabiki ama yok dedemin mallarını şöyle çaldılar böyle yedilerden başka ileri gidemiyen teraneler,arkadaşa ben çıkıyorum geliyorsan gel dedim. Asabım bozuldu, Dedesinin mallarının peşine düşmüş mirasyedi izleniminden ileri giden hiç birşey yoktu. Aradan epey vakit geçti. Orhan Osmanoğlu Bursa’ya geliyormuş instegramda gördüm. Bir kaç soru sorma niyeti ile merkeze geldim. Murad Hüdavendigar Türbesinde rastlaştık. Payitaht dizisine danışmanlık yapıyordu. Dizide tarihi gerçekleri neden işlemiyorsunuz diye sordum. Topu taça atıp durdu. Kafamdaki soruları sordum. Kendimce biraz düzdüm. Orhan Osmanoğlu oğlu olan kayıhan’dan farksızdı. Dede mirası peşinde izlenimi bıraktı...
ORHAN OSMANOĞLU TURAN KURULTAYINDA
Macaristan önderliğinde düzenlenen Turan kurultayına katılacağız diye Macaristan’a gidip kurultay alanında tekbir getirmekten başka bir şey yapamayan osmanlıcıların pek muhterem reisi Orhan Osmanoğlu konsolosluk faaliyetleri dışında başka bir yerde gözükmedi. Sıradan biri gibi gidip geldi. Kayı boyu temsilcisi olarak katıldığı kurultayda ne gibi katkı sunabildi? Mirasyedi çocuklardan ileri gidebildi mi? Osmanlı yardımlaşma ve dayanışma derneği neden hep Suriyelilere yardım ediyor? Türkiye’de hiç ihtiyaç sahibi yok mu? Türkmenlere neden yardım edilmiyor?
SELİM MESELESİ
31 Ağustos 2022 akşam saatlerinde bir video dolaşmaya başladı. Sosyal medyada hızla yayılan videoda Selim Osmanoğlu Bir Nakşibendi şeyhine biat ediyordu. Kimdi bu nakşibendi şeyhi Şeyh Nazım Kıbrısi’nin oğlu Mehmet Adil bey. Selim Efendi için yayınlanan sohbetlerde Şeyh Nazım Kıbrısi Hilafeti Mehdi As teslim edecek zattır diye sözler söyledi. Selim Osmanoğlu ile hiç karşılaşmadım karşılaştığım haneden mensupları dünya menfaati peşinde koşmaktan ileri bir izlenim bırakmadılar tarikat kapısında istikbal kovalıyan o kadar zat gördüm ve iğrendim ki Selim Efendi onlardan farksız olur umarım. Ancak mehdilik ve hilafet meselesinden imtahan olacağı muhakkak. Umarım Vahdettin dedesi gibi sıkıyı görünce İngiliz denizaltısı ile kaçmaz...
İlhan Erdem
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.