- 515 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
Adanalı Fenomen Burak Teoman
Yazı yazmak , bir derdin varsa kalemin dile gelmesidir. Başka bir disiplin, birikim, sevgi, sabır, sebat işidir. Söylenecek çok sözü olan nice insanların içindeki amansız acılara , zamansız sevinçlere tercüman olmaktır. İnsan olma halinin envai çeşitliliğine dair cümleler kurmaya çalışmak, kalbe dokunmaktır. Zihinsel bir şolendir. Paylaşmaktır.
Sosyal medyada yazma çizme iştahı, fenomen olma meraki, insan nefsinin zigaya cekildikce azginlasmasi gözlerimizin önünde hızlı bir akış içerisinde seyretmeye devam ediyor. Biz de zaman zaman bu akışa kapılıyoruz.
Bu akışta Bir Burak Teoman vardı.
Çin’de bir Adanalı Türk İngilizce öğretmeni. İşte bu genç adamın pandemi dönemindeki paylaşımları çok kıymet gördü . Takipçileri arttı. Sevildi. Belki sizlerden kendisini takip eden ve benim gibi akıbetini merak edenler de olmuştur . Aniden paylaşımlarını kesen bu genç adamdan hiç bir haber yok. Şimdi diyeceksiniz ki başka bir konu mu bulamadinız.. Gerçekten de zihnimi oldukça meşgul ettiği için burada paylaşmak ihtiyacını duydum. Ve bence benim gibi bu ihtiyacta olan nicelerinin duygularına da tercüman oluyorum.
Paylaşımlarıyla hayatımıza giren, ilgiyle izleyip , istifade ettiğimiz bu kardeşimiz hakkında bu sitede bilgisi olan biri varsa çok sevineceğim.
İnsan olmanın envai çeşitliliğine dair bir şeyler karalamış olmusumdur inşallah.
Ve inşallah Adanalı fenomenimiz hayattadır...