- 406 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Aşure Tadında
AŞURE TADINDA
Ellerim havada teslim olmuş dünyayı izliyorum .
Bir halı gibi evire çevire vurarak bizim tozumuzu attıyor bu kurmaca düzen .
Depremlerin yangınların ,sellerin nüksettiği ,
İnsanların doğayı katledip eks ettiği kara günlerle savaşıyoruz .
Bayramlar geliyor kutlarken gökyüzüne bir tutam siyah atıp bir şehit haberiyle kavruluyor yürekler ...
Ne oldu bize ?
Biz On kasımla Atamızı hüzünle anmayı ,Yirmidokuz Ekim’ le Cumhuriyetimizi ilan etmeyi ,Yirmi üç Nisan ’la çocuklarımıza hükümeti armağan etmeyi bir borç bildik , Ondokuz Mayıs’la gençlerimizle küllerimizden doğmayı ,Otuz Ağustos’la bir değil binlerce zaferi kazandık . Bir zamanlar cephelerde savaşan şimdilerde adının unutulduğu ,eteğinin yırtmacı kadar anılan kadınlarımız varya bir yerde dikiş tutmayan . Onların desteğiyle geldik bu günlere.. . Biz Atatürk ’ün açtığı yolda yürürken önümüze sıra dağları çizmeyin artık . Aşure tadıyla bir millet olup Kürdü ,Türkü ,Çerkezi ,Alevisi , lazı ile dört tarafı çevrili ucu yanmış hecelerle değil bir mozaik olmak istiyoruz .
TUBA DEVRİM
YORUMLAR
Mozaik'iz zaten.Ne kadar ayrıştırmaya çalışsalar da harcı sağlam mozayiğimizin.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE den iyi mozaik mi olur.?..ve TÜRKÜYE CUMHURİYETİ..
Otuz Ağustos Zafer Bayramımız Kutlu Olsun.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve Çevresinde yer alan Vatanseverleri ve Silah arkadaşlarını Rahmet-Şükran ve Saygıyla anıyoruz.Selam olsun O Güzel İnsanlara..