SAVAŞ BUDUR ZAFER BUNA DENİR
Zafer Türk’ün mühürüdür .Çağlar boyunca,dünden bugüne, yenildikçe dirilen, bölündükçe çoğalan atalarımızdan kalan en büyük miras ,’Türk nerede ise yurdu orasıdır’ olmuştur. Türk nerede savaşıyor ise orası müdafaa edilecektir. Eğer ki bu satıh bütün vatansa,o vatan savunulacaktır.
Atamız Osman Bey’in mezarına Yunan bayrağı dikilmişti ya hani ve bugün torunları aramızda olanların ataları kanı bozuk soysuzların Saidi-Nursigiller, Rumlar,Ermeniler, İngilizler, İtalyanlar ve onların devşirmelerden soyları o günlerde çok sevinmişlerdi. O torunlar ki bugün’’ keşke Yunan Galip gelseydi’’der dövünürler,bilirsiniz. İstanbul’dan İzmir’e ve hatta Akdeniz’in kıyıları,sınırlarımız olduğu gibi işgal altında inim inim inlerken Yunan gavuru ingiliz’den desteği alıp 100.000 kişilik ordusu ile 45.000 kişilik fakir, fukara silahsız ve cephanesiz ama cesur, ama inançlı, ama başlarında dağ gibi Başkomutanları olan Türk ordusuna taarruz etmişti. İnönü Zaferlerinden sonra Kütahya ve Eskişehir kaybedilmişti. İsmet İnönü bile artık sonumuzun geldiğini düşünüyordu. Unuttukları şey, o Mustafa Kemal Paşa idi.
’’ İsmet, gözün aydın, savaşı kazandın’’
’’ Bırak gelsinler. Onları vatanın har-imi ismetinde boğacağım.’’
Sözlerini istedikleri kadar sahte tarih uydursunlar asla tarihten kimse silemez.
Utanıyorum PAŞAM, utanıyorum. ’’Atatürk geri çekilmiş, Yunan’ı Anadolu’nun bağrına sokmuş, halkı kırdırmış,’’ diyorlar. PAŞAM, tarihinin tahripçisi, ulusun tahrikçisi ucube fitnecilere bir kez daha öğretelim, sahte rica Alparslan’dan bu yana Uygurlardan Moğollar’a ve en sonunda Kurtuluş Savaşı’nda Başkomutan Mustafa Kemal Atatürk’ün ve tarihler boyunca Türk’ün kullandığı bir savaş tekniğidir. PAŞAM, Başöğretmenim, Türk Ulusu benliğini unutuyor, tarihini öğrenmekten aciz bir millet ardın sıra yetişiyor,utanıyorum PAŞAM, utanıyorum. Ancak senin bıraktığın mirasa ve bizlere bıraktığın gençliğe hitabe, nutuk , yazılı kitapların, hakkında söylenler ve onlarca öğüt dolu sözlerine ve vecibelere andolsun ki ne adını ne tarihimi ne de nereden geldiğini asla unutmayacağım ve unutturmayacağım.
3 kaburgası kırılmış Başkomutan,çarığı yırtık tüfeği kırık, yorgun Türk ordusu ’’olmaz, olamaz’’denilenleri başarmıştır. Sakarya Meydan Muharebesi veya herhangi bir yenilgi yüreği vatan aşkı ile yanan bir orduya ne yapabilir!
’’ Hattı müdafaa yoktur sathı müdafaa vardır.O satıh bütün vatandır’’
Sarı saçlı mavi gözlü kurt bir kez daha düştüğü yerden kaldırıp zafer’e koşturunca ordusunu vatının her karış toprağı şehit kanı ile sulanmadıkça vatanı terk etmeyecek olan Türk Milleti, ileri koşacaktır, daha ileri.22 gün, 22 gecelik dünyanın en uzun süren Meydan Muharebesi ile bir ölüp bin dirilen ordumuz Sakarya’da yeniden tarih yazmıştır. Malazgirt’ten Sakarya’ya uzanan kurt kapanı mavi gözlü DEVin ellerinde yeniden canlanmıştır.
İsmet PAŞA, Fevzi PAŞA ve bütün komutanlar artık yenildiklerini düşünürken Atatürk şunu demiştir;
’’ Fevzi PAŞA sen ne diyorsun! Papoulas yeni birlikler getirmiyor, Papoulas, birliklerini kaydırıyor. O, birliklerini kaydırıp geri çekilirken İsmet paşa’ya selam edin, zaferimiz kutlu olsun.’’
Yunan gavuru İngiliz desteği ile Eskişehir civarında yeniden oldukça güçlü bir şekilde mevzilenmiştir. Yine unuttukları bir şey var; Onun adı Mustafa Kemal Paşadır ve şunu der,
’’ Cesaret gösterip tehlikeye atılan kazanır. Korkak kalp daima mağlup olur’’
Çorabından öküzüne kadar tek bir altın dişine kadar ordusuna vermiş bir de üstüne canını ortaya koymuş Türk milletine bu zaferi borçlu olduğunu bilen Atatürk Kara Jumboları da unutmamıştır. Onların torunları hala aramızdalar. Unutma, Türk milleti! ’’Mustafa Kemal eğlenip maçlar, balolar düzenlerken gariban Anadolu Müslümanları ölüyordu’’ diyerek sahte tarih yazanları asla unutma. O maç gecesi Atatürk, taarruz emrini vermiştir. Ey Türk, aç da şanlı tarihini bir oku, bir daha oku, bin daha oku!
Yunan’ın en güçlü olduğu Afyon’dan yürüyen Çılgın Türkler varını yoğunu bu taarruza yine bir 26 Ağustos günü, Malazgirt’in dirildiği tarihe denk getirip Türk’ün adını ve dahi Mustafa Kemal Paşa’yı dünyaya kazımışlardır. Hangi densiz bize zincir vurabilir. Hangi ahmak Türke adını unutturabilir?
Kurt kapanı harekete geçmiştir. Kocatepe sarı saçlı Türk kurdunu ağırlarken Yunanlılar Zafer sandıkları uykunun derinine düşmüşlerdir. Dağılan sisin ardından Türk topları mevzileri döver ve İsmet Paşa’nın sesi Kocatepeye yankılanır.
’’Ateş!’’
Güneyde ordusu yok olan Hacıanesti bir yatın içinde eğleniyordur 28 Ağustos 1922’de istifa ederek Yunanistan’a kaçarken fesli torunlarına bir vasiyet bıraktığını tahmin ediyorum.Şöyle demiş olmalı; ’’Savaş vererek alamadığımız bu topraklara bir gün elinizi kolunuzu sallayarak Türk kimlikleri ile gireceksiniz, elinizde Kur’an dilinizde iman sözleri, kalbinizde Yunanistan olacak. Türkleri öyle bir asimile edeceksiniz ki Türkler, Türk olduklarını söylemeye utanıp kendilerini Arap sanacaklar. Bir ulusun Ulus kavramını elinden alırsanız geriye boş ve fethedilecek toprakları kalır.’’
Aziz milletim aranızda verdiğiniz sözü unutan varsa Reşat Paşa’nın Çiğiltepe’deki onurunu hatırlayın ve gerekeni yapın. Nereden geldiğini unutan Türk,Türk değildir. Eğer Yakup Şevki paşa gibi yanıldığınızı kabul edip Atatürk’e ve Kurtuluş savaşı’na ve dahi 1071 gününe ve dahi Uygurlara ve hatta daha ötesine Göktürklere,Sakalar ve Kıpçaklara, Sibirya sırtlarına dek var olmuş atalarına sahip çıkacaksan yeniden aramıza dön. Sen Arap değilsin!
30 Ağustos günü topu ile tüfeği ile taarruza kalkan Çılgın Türklerin Başkomutanı yerinde duramıyordur ve kendini Ateş hattına atar. Nerede görülmüş bir başkomutanın ateş hattına girdiği ama o bir Atatürk. O bir Türk kurdudur. Siperlere çıkar, engin mavi gözlerinden fışkıran alev topu ile ileriye bakarak haykırır;
’’Hacıanesti, mağrur kumandan, gel de ordularını kurtar!’’
İngilizlerin, ’’Türkler burayı 6 ayda geçerse 6 günde geçtik saysınlar’’ dedikleri o güçlü, o çok güvendikleri mevziler, Yunan gavuruna mezar olmuştur.
’’ Ordular, ilk hedefiniz Akdeniz’dir, ileri!’’
8 günde 400 kilometre yol kateden Türk Ordusu, 9 Eylül’de Yunan’a yüzmeyi böyle öğretti. Şimdi, var mı hala aranızda yüzme öğrenmek isteyen?
Deniz...
YORUMLAR
"Güneyde ordusu yok olan Hacıanesti bir yatın içinde eğleniyordur 28 Ağustos 1922’de istifa ederek Yunanistan’a kaçarken fesli torunlarına bir vasiyet bıraktığını tahmin ediyorum.Şöyle demiş olmalı; ’’Savaş vererek alamadığımız bu topraklara bir gün elinizi kolunuzu sallayarak Türk kimlikleri ile gireceksiniz, elinizde Kur’an dilinizde iman sözleri, kalbinizde Yunanistan olacak"
sadece bunlar değil, arap seviciler ve üstün cesaret madalyalılar bilsinler ki Türkiye Cumhuriyrti ve Gazi Mustafa Kemal Atatürk sonsuza değin yaşayacaktır...
kaleminize minnet ve saygıyla gönülden tebrik ediyorum sizi
30 Ağustos zafer Bayramımız kutlu olsun
Den(iz)
Sevgilerimle...
Den(iz)
:))
Sevgilerimle...
Den(iz)
Sevgilerimle...
Harikasınız..Son mührü Büyük Önder Başkomutan Gazi Mustafa Kemal Atatürk Vurmuştur Bağımsız Türkiye Cumhuriyeti Devletini kurup Türk'ün yenilmeyeceğini dünyaya ispatlayarak.Hazmedemeyenler utansın..Vatan hainleri kırmalar utansın.Sahte din simsarları utansın.Doğruları kulak ardı eden intihara yürüyen yaşlı kertenkeleler utansın..Bukalemun misali yeşil dolarlara kanıp renk değiştirenler utansın.
Mustafa Kemaller ölmez.Türk davul ve zurnayla gider savaşa..Vatan hainlerinin torunları çamurlu su birikintisinde debelenmeye devam ederken Atatürk'ün izinden yürüyenler arkalarına bakmadan ilerleyeceklerdir.
Otuz Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun.Ne mutlu Türk'üm diyene!..
Günümün yazısı.Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla..Saygıyla..
Den(iz)
:))
Zafer Bayramımız kutlu olsun.
Sevgilerimle...