- 363 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kira Bedeli Kararnamesi
Hayırlı akşamlar dilerim.
Günlerdir konu olan ve bu konunun durumuma aks etmesi beni de rahatsız ediyor ama bu duruma muzdarip olmam içten değil. Gayet açık ve net olmaya çaışacağım. Ekonomik revanş kira bedelinin hepsini repo yapmış durumda buna anlam veremiyor olabilirsiniz. İnanın ki şu an devlet bile ne yapacağını bilemiyor.Bu işin tuhaf tarafıdır ki sıkça bilinen bir şeyi itiraz etmek bazen insanoğlunun işine gelmiyor değil. Durum tamamen açık demiştim.
Ekonomihaliyle bedel ödetmeden önce bedel öder bu ödeme planının içinde kişinin doğrulma sürecini de aksatmaz. Bu süre içerisinde halkla taban hasılat numunesini kendine bertaraf etmeden önce tasarrufvpayını da ayırmamış olmaz. Ekonomi denilen bu taban ve tabansız risk durumuna objektif yaklaşır.
Başlangıç serüveni olmadan kendine pay alacak bir statüsü olmaz değil mi?
Bunu tamamen yalın bşr tevazü ile anlatmaya çalıştıkça hem sıradan hem sıra dışı durumları da göz ardı edemiyorum.
Kişisel ihtiyaç anatomisi duruma geewkçe gösterilecektir elbette.
Bu durumun ailesel geçim statüsünü içermese de tamamen orta gelir düzeyinde olan düzenlemelerde ülke geneli temel düzenleme analizi sonucu elde edilen tutarı yürürlüğü öngörür.
Genel sonuç itibari ile bu duruma tamamen muvaffak olacağınızdan eminim.
Ekonomik özgürlük parasal özgürlük kendi sahiplenince eee kira bedeli bu günkü para limitini görünce eskide kalmış olup eridi gereğini ister adalet durum icraatinize ister hukuka merdiven dayayıp vicdanınızı sorgulatın.
Kira bedeli olarak asgari ücretin yüzde yirmi beşi alınarak ödemeyi makbuzlandırınız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.