ÖZGÜRLÜĞÜN BEDELİ
Bedeli en ağır olan değer özgürlüktür.Bedel on beş yaşın henüz doldurmuş gençler..Komitacılarca diri diri fırınlarda yakılan anne ve çocuklar.Namaz kılarken kurşunlanan yaşlılar..Tecavüze uğrayan evlatlarımız.Tıbbiyenin son sınıfından mezun olamadan şehadete yürüyen doktorlarımız..
Aklımızla dalga geçmesin kimse lütfen.Gündem böyle değiştirilmez.Hele hele böyle gündeme gelinmesi hoş olmaz.Ateş çemberinde kavrulurken bu Güzel Vatan İngiliz zırhlısında yemek yerken şahsiyetsiz bir güruh manda ve himayeyi çoktan kabul etmişlerdi.Emperyalistler il il, ilçe ilçe, köy köy halkımıza zulüm ederken eli silah tutanlarımız kadın erkek serhat boylarında evlerini ve ailelerini bırakıp düşmanla mücadele etmişlerdir.
Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk zafere inanan vatanseverlere öncü olmuş çetin mücadeleler sonucu Ülke düşmandan temizlenmiştir.Bu kolay bir süreç değildi..Çeşit çeşit cephelerde düşmanlar hezimete uğratılmış ve Gazi ve Kahraman unvanları ile Şehirlerimiz kurtuluş beratını almışlardır.Vatan hainleri bunu hazmedemeyip aba altından çatlak sesler çıkarsalar da bu gerçeği değiştiremezler.
Su uyur düşman uyumaz diyen atalarımız boş yere dememişler.İçimizdeki hainler arkalarına bakmadan kaçan ve denize dökülen düşmanların artıklarının beslemelerinden başkası değildir.Bütün bunlar merdiven altına çekilen cehaletin nefes alıp vermesinden başka bir şey değildir
Her şeyin farkında olan Necip Türk Milleti Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ün ilkelerinden sapmadan muasır medeniyet yolunda yürümeye devam edecektir.Selam olsun Baş Komutan Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e..Selam olsun etrafında toplanan vatanseverlere..Selam olsun silah arkadaşlarına.’’Hakkıdır hür yaşamış bayrağımın hürriyet..Hakkıdır Hakka tapan milletimin istiklal.
OTUZ AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.
NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE!..
YORUMLAR
🇹🇷 Malazgirt zaferinin 951. ve 30 Ağustos Zafer
Zafer Bayramı’nın 100. yıl dönümünde başta Sultan Alp Arslan ve askerleri, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları ile vatanı uğruna canlarını feda eden aziz şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyorum. Ruhları şâd mekânları cennet olsun.
26 Ağustos 1071 tarihli Anadolu’nun kapılarını Türk’lere açan Malazgirt Zaferi ve yine aynı tarih olan 26 Ağustos’ta taarruz emriyle başlayan 30 Ağustos Zafer Bayramı’mız kutlu olsun.🇹🇷
Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum.
Özgürlüğün bedelini en anlamlı bir şekilde ifade eden paylaşımınız için gönülden kutluyorum tebrikler efendim.
En içten selam ve saygılarımla.