- 732 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
öZLeM TuVaLi
Pazar günü özlem günü mü ilân edilmeli sizce? İnsan pazarları mı daha çok özlüyor ? Sabahın yedisinde aklımda delice sorular ve Spot’un miyavlamasıyla irkiliyorum daldığım hasret sızısından. Özlemle kucaklaşıyoruz , hırıltılı sesler çıkartıyor. Ne çok iyi geldi böylesine çıkarsız ve masumiyet kokan sevgi ruhumun can damarlarına. Uçuyoruz , Spot kucaĝımda. Bulutlar kanatlarımız olmuş , başımız mutluluktan dönene dek uçuyoruz. Ne güzel sarhoşluk Allahım bu böyle. Sonsuza kadar böylece kalabilirim. Sessizlik lütfen, uyandırmayın...
Özlemek bazen kalbi çok aĝrıtyor, çok derin yaralar açıyor çok güzel olmasına raĝmen. Eĝer bu duyguyu tadmasaydık bu kadar güzel özlem şiirleri, şarkı sözleri doğmazdı. Biz de nasiplenemezdik öyle değil mi?
Düşünsenize hasret kaldıĝınız kişi ile kırlarda piknik yapıyorsunuz şimdi. Tatlı tatlı esiyor rüzgâr. Aynı çay bardaģından yudumluyorsunuz çayı. O an o çayın tadına, o anki mutluluğa doyum olur mu hiç? Milyonları versek alabilir miyiz bu sevinci? Elbette ki hayır , çünkü bütün hazinelere değer bence .Ve kalbiniz yerinden çıkacakmış gibi atıyor. Aylar olmuş görüşmeyeli , büssürü saçma sapan kıskançlıklar yapmışsınız. Gülümsüyorsunuz aşkla. Huzurun sesine bırakıyorsunuz kendinizi gözleriniz gözlerinde kaybolurken. Âhhh özlemek ne uzun kelime. Gerçekten hissetmemiz lazım iliklerimize kadar , bizi yakıp kavurana kadar...
Ama birde yitirdiklerimize özlem var. Bir daha hiç göremiyeceklerimize , sesini bile duyamıyacaklarımıza. Âhhh işte o gemiye binenler hiç dönmüyor seferinden. Rüyalarda buluşmak temennisiyle ve râhmetle deyip kısa kesiyorum. Bu konuda derin yaralarım var hemen çıkmalıyım bu atmosferden ışık hızıyla yoksa ağlayacağım.Âhhh anneciğim, áhhh babacığım...
İşte bu yüzden özlediklerimizin ve sevdiklerimizin bu dünyada kıymetini bilelim .Çok geç olmadan söyleyelim onlara ne çok sevdiğimizi ve özlediğimizi. Yoksa yaşamanın ne değeri var. Özlemek de hava gibi , su gibi temel ihtiyaç insanı insan yapan ...
Ve günlerden pazar, ben seni çok özledim deyiverin sevdiklerinize. Yok bir düşüneyim, yok hiç özlemedim ki gibi beylik laflar. Bunları söyleyince egomuzu mu tatmin ediyoruz . Bırakın Allah aşkına. İşte ben diyorum: "Bugün günlerden pazar ve ben seni deliler gibi özledim". Ahacık dedim ne olacaksa olsun .Kopsun aşk-ı kıyamet ...
Nagiiş’in bu pazar sabahından yürek kırıntıları