- 329 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Neler yazmadık
Neler yazmadık bu sayfalara neleri paylaşmadık. söz bitti kelime bitti sil baştan yaptık çoğu paylaşımları. kimleri eleştirmedik kimleri suçlamadık,doğruyu kendimizde bulduk yanlışları başkalarında.hangimiz öz eleştiri yaptık hangimiz sağduyulu davrandık?zaman zaman kendimizi ön plana çıkardık ama hiç başkalarını önemsemedik.hepimiz kendimizce bir şeyler paylaştık yada bezı paylaşımlarda kendimizi bulduk.
Halbuki hepimizde biliyoruzki tek ortak yanımız vardı oda içimizde biriken acılarımız,özlemlerimizdi.sevilip sevilmemekti...paylaşımlarımızda duymamız gerekene duyurabilmekti,hangimiz duyduk hangimiz duyuramadık kuşkuluyduk hapimizde...çünkü içimizde eksik olan sevgiye ya kavuşamadık yada kavuşturulamadık.
Savaşları anlattık,olayları paylaştık,başkaların düşüncelerini paylaştık,kendi düşüncelerimizi yazdık ama içimizde eksik alanı özgürce yazamadık.kim bilir kimin içerisinde ne fırtınalar esttiğini,herkes kendi içindeki fırtınanın yönün bilmekten başka.
Uzun zamandır buralardayım.bazen iş yoğunluğundan, bazen özel sebeplerden dolayı uzak kaldığım vakitler oldu.bu arada okuyamadığım paylaşımlar olmuştur elbet.
Ne savaşlar ne siyasi partiler ne de diğer olaylar yürekteki sevgiyi bitirmemeli.eğer içimizde öyle bir his,duygu yoksa ne savaşta ölen masum insanlara ne yaşanan vahim olaylara üzülüp ağlayabiliriz...
Derim ki her şayden önce insanlık ve sevgi var olsun...sevdiklerinize,sevenlerinize sahip olalım,şu kısacık ömrümüzde gidenler geri gelmiyor.bize sahip olanları bize sevgi besleyenlerı kayıp etmeyelim.kolay kazınılmayan bu değerlere sahşp olduğumuz sürece,her düşünceye açık ve saygı duyduğumuz sürece ne savaş olur ne olaylar nede kırgınlıklar...
Kendimce bir şeyler yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz eleştiri ve yorumlarınızı saygı duyacağımı bilmenizi ister hepinize başarılar dilerim.
Ali Yıldırım
28.08.2013 İst.Çrş.
YORUMLAR
Muhteşem!..Evet.Her şeyden önce insanlık ve sevgi.Okuduklarımızın içerisinde bulsak da kendimizi okuduklarımızı kişiselleştirip alınmamalı ve yasaklar koyarak kendimizi toplumdan dışlamamalı.Eleştiri varsa sorgulamalıyız.Her şey insan için.Teşekkürler Üstad.Ayna tuttunuz ve o aynada kendimizi görme fırsatı verdiğiniz için.Sağlıcakla..Saygıyla..