- 180 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kendinde olanlar sudur etti bilinmek isteyince Allah...
Kendinde olanlar sudur etti bilinmek isteyince Allah...
Allah bilinmek istiyor.Hz İbrahime yanmazlık verdi.İsaya ölü diriltme verdi.peygamberimize rahmetlik verdi.Kendinde var bunlar
Hz Aliye gayb bilgisi verdi...kendinde olanı verdi...aynada görüldü sanki...zatı değil aynadaki...sıfatları...insanın da eserinde zatı yoktur...zekası iradesi ve aklı hayali amacı fikri ilmi hikmeti vardır...hikmete adalaete hadim olmamızı emretti...dünya ve ahiret ödülü onlara...duan adaletine kulluk hikmetine kulluk olsun...Müşrikler silah sanaysinde yarıştı hz Musanın asası lazım sihirbazın sihirini yutsun...ve kısas lazım onlardan daha çok silahın olsun...onlardan çok paran da olsun.Kısas yap ki hayat yok olmasın yaşanılmazlığını yitirmesin...
İttihat Terakki ile müşrikler Osmanlıyı yıktı...İttihad terakkiciler makam kapma lüks yaşama istekli uçkurcu mideci kişilerdi ırkını ve ümmetini satar böylesi insanlar...Kısas uygula bu müşriklere...Kısas yoksa hayat zehirdir...dünya zehirdir...deccal içindir Allah unutulur o dünyada...Şeytan ve ehli malik-ülmülke Rakiptir o dünyada...ilim budanmıştır...ahiret inkar edilir marifet hak vahiy ilham budanmışsa...
Dünyadaki bütün devletleri tuzu kuru aileler yönetir.ve onlar "fakirliği önerirler diğer insanlara rakib olmalarına izin vermezler...Yezidin ekmeği yağlıydı ...peygamberin kurduğu devleti ele geçirdi...Tarih zenginlerin bozulmasıyla devletler bozulur der...esmaya değil Allahın esmasına rakib olanlara itibar edilir...Firavun kendini rab ilan etmişti oysa RAB Allahtır...Bağımsızdı rablığı firavunun hz Musa da rabdı ama secdeydi bağımlıydı rablığı...hz Musanın haine itaat firavunkine asilik denir...şeytan kine asilik hz Ademkine mutilik denir...Çünkü Biri Allaha bir rakiptir bağımsızlık ilan etmiştir...Allah dostları "enel-Hak"demekle şirk oluşmaz...ama "ben rabbinizim" demekle Firavun bağımsızlık ilanı yapar itaat ilanı a da şirk diyen Vahhabi kafası amacı niyeti görmezden geliyor Secdeliliklerini ilan edenlere de müşrik diyor günümde...akıl farkı gör der ama...
Günüm sahtekarlığın korkaklığın zirve yaptığı bir devir oldu işte...Türkleri İsraile tavizle suçlayanlar aynada bir de kendilerine baksınlar...evet..Allahı kandırmak mümkün değil ama...işte .DOLAR İMPARATORLUĞU bir yahudi ailesinin imparatorluğudur petrolünü dolarla satan arab ülkeleri Yahudi dostudurlar...anlasınlar bunu...adalete hadim Türk ırkını suçlamayı bıraksınlar...Yahudiye en az taviz veren ırk bu bölgede Türk ırkıdır...
Evet...Fazla taviz vermemeliyiz NATOYA...İngilizkraliyet ailesinin akrabası ailelerin kurduğu birlik ve NATO onların güvenlik ordusudur.Kapitalisttir bu aileler ve haçlı...
İşte natoya ve rusyaya fazla taviz verilmemeli...Bölgemizde Türkiyenin ve İranın frenlenmesini rusya da ABD de istiyor örgüt ve taşaron devletlerle bunu yapacaklar...yapabilirlerse...çünkü çok silahımız var...onlar için direk savaşmak onlara zarar getirecektir...Taşaron savaşcı seçiyorlar...paralı asker...veya insansız silahlar...
İşte günümün müşriklerinin bulduğu bize zarar veren yöntemleri...Yunan adaları Abd ye verdi Türkiye korkusuyla suriye rusyaya verdi bir çok yerleri...bu uzun sürede böyle devam etmez.bekleriz...bizim maddi kalkınmamıza zarar veren yöntemleri var günümde müşrik dünyanın...
Evet sadece maddi savaş değil ilim savaşında da hak marifet savaşında da...müşriklerümmeti yok edici yöntemlerle yaklaşıyorlar Kur’ana vahye...ilham yüklü evliya kitaplarına...Günümün ilahiyatçıları da yöntem hatası yapıyorlar tefsir yaparken...Ümmete zarar veren yöntemleri var ggünümün ilahiyatçılarının...İlim savaşını da kaybetmemiz isteniliyor..Tefsir diye tahrif yapıyorlar...Esbab-ı nüzulden kopararak ayetler tefsir yapılmaz...tahrif yapılır...Esmadan başka delil yoktur.esmadan koparma ayeti...Allaha ve Kur’ana iftira atmaktır bu...
Kendinde olanlar sudur etti bilinmek isteyince Allah...
Allahın kahrı var şeytan yani asilik var edildi...firavunluk var edildi...musalık da var edildi...Nemrudluk var d hz İbrahimlik var etmedi mi...zıtları var etti el-Galibliği bilindi...esması biliniyor ...esmadır sudur edn çünkü...insan da bilinmek isteyince cesurluğunu ortaya koyar...Fatih Sultan dehasını ortaya koydu...Esmasını sudur ettiriyor Allah...Fatih sultan Mehmet de bir ayna Malazgit yiğidi Alpaslan da bir aynadır...El- Galibin işleri bunlar...güneş geceyi kovalıyorsa El-galibin işi bu...dünya yuvarlak oldu...karanlık yok olmasın diye...gölgemiz bir kısaldı bir uzadı...yaratılanın değişmesi kaderdir çünkü kader koyan var...Bil...bil diye oluyor bu olanlar yaşanan bu eylemler bu haller bu fikirler bu duygular bil diye...sen aynasın o sahib...ona rakib olma hiçim de...bu hiçik bu yokluk aslında Allahta yokluktur...yok olmaz faniler...sadece Allahta yok olurlar o bilinsin diye şekilden şekile girerler ölü tekrar dirilir...asi cehennemde mutileşir...iki hidrojen bir oksijen su olur...o blinsin diye asker olmaktır Allahta yok olmak...esmayı öğretmek amaçlı kul olmaktır yaratılanın görevi...yok ve hiç olmanın manası bu...Var olan yok olmaz değişir ama Allah değişmez esması ve zatı değişmez...insan ise şaşar...insan beşerdir askerdir görevine göre değişir...şeytan da değişecek tevbekar olacak cehennemde...
Kendinde olanlar sudur etti bilinmek isteyince Allah...her olan eyleme hale fikre duyguya bu kuralla bak...neden olduğunu anla görevli asker çünkü yaratılan külli irade onu değiştirir...Allahtır yaradılanı değiştiren ama Allah iradesini de kendisi değiştirir...Bağımsızır İradesinin değişmesinde ..gizliydi..bilinmek istedi...Osmanlı yıkıldı dilere daha güçlüsünü bize nasib eder...Fatihler top döktürdü yani dua etti...yani sığındı Allahta o duaya icabet etti...dua bizden icabet Allahtan...O bilinsin diye büyük kıtaları örten ormanlar yok olmuş...Nemrutlar ölmüş...Hz İbrahimler yanmamış...her şey o blinsin diye...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.