- 454 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ KADINLAR
Bu yazım özellikle sizleri uyarma amaçlıdır. Yarası olmayan erkek arkadaşlarım alınmasınlar lütfen.
Sanal alem; şair ve yazar kılıklı, kadın avcısı şizofren erkeklerle dolup taşıyor.
Özellikle tek yaşayan, hali vakti yerinde kişileri hedef alıyorlar bu kişiler.
Önce, messengerden yazarak arkadaş olmak istiyorlar. Kabul edildikten sonra aşk şiirleri göndererek sizi tavlamaya çalışıyorlar. Tavladıklarını anladıklarında gerçekte tanışmak istiyorlar. Tanıştıklarında sizden çok hoşlandıklarını, siz de kabul ederseniz önce bir müddet birlikte yaşayıp sonra da evleneceklerini söylüyorlar.
Daha evlilik olmadan
ortak arkadaşlarınıza sizin eşinizmiş gibi yazılar yazarak sizden uzaklaştırmaya, yalnız bırakmaya çalışıyorlar.
Arkadaşlarınızdan bir uyarı alıp da nasıl bir oyunun içinde olduğunuzu anlarsanız çok şanslısınız.
Herhangi bir uyarı almamış,
aklınızı da kullanamamışsanız, öyle bir tuzağa düşüyorsunuz ki elinizde, avucunuzda ne varsa alıp kaçarak başka av aramaya başlıyorlar.
Bir de çok akıllı olduğunuzu anlayıp bir şey koparamayacağını anladıklarında yapıyorlar aynı şeyi.
Gerçekte tanımadığımız kişilere asla kapılmayalım, gerçekte tanımış olsak bile tedbiri elden bırakıp da tuzaklarına düşmeyelim.
Bu kişilerin Edebiyatları çok iyi olduğu, ağızları da iyi lâf yaptığı için, iyi niyetli duygusal kadınları kandırmaları çok kolay oluyor. Çevremde bu tür olaylara çok şahit oluyorum.
Bahsettiğim kişilerin bir tanesi de bu sitenin üyelerinden.
Gerekirse kendisini deşifre edeceğim ki, başkalarının da canını yakmasın.
Saygı ve sevgilerimle...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.