- 287 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gökten Yağmur Yağsa Fakirin Başına Düşmezmiş
Dünyaya fakir gelip fakir gitmek diye bir şey vardır. Aslında insan çıplak doğar çıplak gider. Yaşadığı sürece edindiği şeyleri dünyada bırakır. Varlıklı ile fakirin eşitlendiği yer sonraki hayattır, ebedi hayattır. Kabre konulduğunda her ikisi de aynı ve eşit şartlardadır. Tek fark dünyada bıraktıkları ve nasıl bilinip anıldığıdır.
…………………………
Fakirlik öyle bir iştir ki bazen damla sızmaz. Zerre işlemez. Durup duruken bir imkan oluşmaz. Gökten yağmur yağsa başınıza düşmez. Fakir gelir fakir gidersiniz. Yokluk içerisinde yaşarsınız.
…………………………
Bazen sızlanılır. Fakirlik iş değil, çalış çalış evde avuçta bir şey yok denilir. Fakir doğar fakir ölürsünüz. Çıplak gelir bir top bezle gidersiniz. Fakirlik kader midir denilirse, tersine çeviremediğiniz sürece kaderdir demek durumundasınız.
………………………..
Fakirin önüne şans gelir aslında. Kimisi kullanır, kimisi uzağında kalır. Kullanan büyük patron olur. Fakirin kaybedecek bir şeyi olmadığından büyük oynar. Önünü açarak ilerler. Karşısına çıkanlara kenara iter.
…………………………
Fakir azla iktifa eder. Küçük şeylerden teselli bulabilir. Arada bir isyan noktasında olsa da çoğu zaman şükreder.
Kemal SEYFİ
12.08.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.