- 562 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
Eleştiriye açık olmak
11111111111111
111112122211w2w
2222222222223333
1111111wwwwwwww
2222eeeeeeeeeeeeeerr
Çççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççç
Klllllllllĺllşşşşşşşşşşşşşşşmmmöööööööööööö
Llşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
Kkklllllllllĺlööööööööööllşşşşşşşşşşşşşiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Nnnnmmmmmmmmmmmmööööööööö
Iıııııııooooooooooooooooooollllllllllll
Nnmmmmmmmömööööööö öööööö.ö.
11111111111111111111111111111111111111 ve 111111111111111111211111111
Dddddddddddddfffffffffffff
YORUMLAR
Kendini olgun bilen kara dut misali atlamaya kalkınca dağılanlar karşısında ne diyeceğimi bilemiyorum.Bu işte alaylısı var bir de halaylısı var..Alaylısı eleştiriye açık..Halaylısı ise bu işleri çocuk oyuncağı gördüğü için kibre kapılıyor.Edebiyat defterinin sayfası herkese yetecek kadar çok..Kırmadan ,dökmeden yürümek kadar güzel bir şey yok.Üstadı selamlıyorum..Sağlıcakla..Saygıyla..
Konu kapanmıştır.
Geçmişi unuttum gitti.
Saygılar Aziz bey,
Hilmi YAZGI tarafından 21.9.2022 13:36:58 zamanında düzenlenmiştir.
SelimADIM
Bizim amacımız ne kimseyi kırmak ne yermek, ne de hakir görmek sadece doğruları anlatmak.
Ne diyor Mevlana Hz.i "İnsanlar içi dolu kap gibidir, içinde ne varsa dışına onu sızdırır." Bırakın herkes içindekini dışarı çıkarsın ki ona göre ne içeceğimizi bilelim.
Allaha emanet olunuz ve bildiğiniz doğrudan ayrılmayınız.
Benim tüm şiirlerim ve yazılarım sizin eleştirilerinize sonuna kadar açıktır.
Saygı ve selamlarimla
"kardeşim gurur ve kibirden ALLAH’A sığınırım
ama şunu bilin ki elimi hangi cebime soksam senin gibi 2 tane şaircik çıkartırım bundan emin olun
benim ileri zekalı kardeşim ben bu ülkenin en güçlü atışmacılarından biriyim şan ve şöhrette gözüm olmadığı için ekranlara çıkıp yalakalık yapmıyorum".
Bu kıtayı okuyunca bi gülme geldi ki sormayın.Insan hem Allaha sığınıp hem nasıl bu kadar enaniyet yapabilir .
Önce bu şoku bi atlatmam lazım.
Eleştiri konusunda söylediklerinizde çok haklısınız hocam ancak eleştirinin de bir üslubu olmalı ve eleştiren kişinin kendi şiirleri ispatlanmış mükemmel olmalı ve bu konuda yetkili olmalı.
Yoksa önüne gelen herkes herkesi eleştirme hakkına sahip değildir.
Biraz nezaketten kimse ölmez.
Bazen o kadar komik şeyler oluyor ki çaresiz bihoş cevap verebiliyoruz .
Şiirin konusu değil tekniği eleştirilmeli geliyo vatandaş abes bir eleştiri yapıyor neler diyenleri gördük.
Bir şiirim de sevgiliyi mabet yaptım rüku ya eğildim diye bunu doğru bulmadığını söyleyen.
Bir şiirimde yine sevgiliye hitap ettim diye bu mesajınıza bir cevap gelecektir diyen ve bende bunu şiir olarak okuyun lütfen mesaj değil dedim diye bir daha uğramayan .
Yine acı ile ağlayarak yazdığım bir şiire alaylı bir yorum yapıp sizin güldüğünüz bu durum beni çok acıtmıştı dediğimde yine beni terkeden..
Vesselam uzattım kusura bakmayın ama eleştiri yapmasını bilen yapsın ben kendimde o hakkı bulamıyorum.
Yazı güzeldi ve kutluyorum elbette.
Saygı ve selam ile...
Dilek pınarı tarafından 21.8.2022 19:13:02 zamanında düzenlenmiştir.
SelimADIM
Sonra şunu basbas haykırıyorum.
Eleştirirken de eleştirilirken de edep ve ahlâk bizim mihenk taşımız olacak.Çünkü edebiyat edepten gelir.
Tekraren teşekkür ve saygılarımı sunarım.