Cimri Olalım!
Su gibi aziz ol söylemi çok kıymetlidir! Su hayattır su kutsaldır!
Su çiçeği ,böceği insanı yaşatan bir mucizedir. Suyun sırrını düşünüp dururum ,renksiz,kokusuz, tatsız bir maddedir de ;kızıl dalgalar denizde maviye dönüştürüyormuş! Susadığımızda kanakana içeriz. Beynimizin yüzde yetmişi sudur! Biz insan varlıkları yemek yemeden günlerce yaşarız da su içmeden asla ,ancak yedi gün yaşarmışız.Ne çok şeyde su kullanıyoruz,içme, temizlik, gıda gibi suyla dönüyor yaşamak .Denizde balıkların özgürlüğü, suda büyüyen nilüfer çiçeklerinin yatağı. Kurak ülkelerde su sorunu ne acıdır ,su içerken hep hatırladığım ve içerken içimin yandığı! Birde videolarını izledikten sonra suyun değerini fazlasıyla anlıyor insan. Suyun her damlasını her yudumunu harcarken Cimri Olalım Cimri ki bizlerden sonrakı nesilin susuzluk çekmesini önleyelim! Susuz yaşayamayız ki!
Oya Gedik
Ege /2022 / Ağustos
YORUMLAR
Oya gedik
sevgilerimi bıraktım..,
Oya gedik
Saygılarımla...
Ne güzel bir maddedir su tersi us, akıldır. Bütün medeniyetler suyun olduğu yerlerde daha hızlı ve daha güzel gelişir unutmayalım ki... Su israf edilecek bir madde kesinlikle değildir... Kutlarım...
Oya gedik
Saygılarımla...
Suyla ilgili su gibi akan bir yazıydı.
Yüreğine kalemine sağlık Oya Hanım
Oya gedik
Saygım ve selamlarımla Bedri komutanımıza...
Oya gedik
Saygım ve selamlarımla Bedri komutanımız..