- 181 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ahlak diye öğretilenler ahlak mı
Ahlak diye öğretilenler ahlak mı
Allah için olmayan ahlak batsın...hiç mi değeri yok var ama ahirette anahtar olmaz cennete...
Toplumlar ahlak kuralları öğrenir ve öğretirler...sadece kendi çıkarları için ...kanunlar yaparlar sadece menfaatleri için...Batsın o ahlaklar...Allah için olmayan ahlaklar batsın...
Baş örtüsü için insanlığın vicdanı sızlamaz...batsın o vicdan...Allah için olmayan vicdan da akıl da gönül de batsın...İnsanı ekmelleştirmez ki o vicdan eksiktir o vicdan şeytanda da var o vicdan...
"Bana insanlığın lazım diyor..."ama Allah için olmayan insanlıklar batsın...ekmel değil olgunluk değil o insanlıklar...o ahlaklar o erdem diye öğretilenler...anlarsın ölünce...öğretirler ölünce
"Etik değil diyor adam ölçü Allah mı hayır hayır ya kendisi ya toplumu ya ırkı...Batsın o etiklik...enen eya toplumun enesi örfü ölçü olamaz ancak marifettir haktır ölçü...Bana göre diyor adam sen göre ve ölçü olma...sen eksiksin şeytan bile senden kamil...
Avrupa kanunları diyor adam ...marifete dayandığı ölçüde değerlidir her kanun...eksik tecrübelere dayanıyorsa bir kanun devlet onu atmalı...sorun çıkarır o kanun...bir alış-veriş kanunu Allah korkusuna dayanmıyorsa eksiktir...serbes piyasa var...deme Allah korkusuna hakka marifete dayanmayan bir alış-veriş kanunu veya demokrasi anlayışı ekmel değildir..ahlakın da erdemin de kanunun da Allah inancına dayananı hak ve marifete dayananı ekmeldir sadece..
Allah ekmeldir kanunları da ekmeldir...eksik kanunları at şeriatten...eksik tecrübeye dayanan kanunlar ilahi olamaz...ilah eksik mi...eksik eksikten sudur eder...sen şeriati budamışsın eksiltmişsin...
Ahlak diye öğretilenler ahlak mı...Hayır.
Erdem erdem mi ya...hayır...kanun kanun mu ya hayır...hak ve marifet tek ölçüdür...ne senin enen ne de ırkının enesi İslam değil...Kurtarıcı değil...din değil şeytanın enesi eksik din üretir çünkü ilmi eksik esmadan payı eksik şeytanın ...şeytan öğretisi erdem sanılan ahlak sanılan öğretileri reddedin...
Evet...amacın Allah değilse esma ile örtüşmek değilse...ahlak öğretilerin ahlak değil...erdem dediklerin de erdem değil kanun dediklerine çözüm değil sıkıntı çıkarır...İlahi dinleri ırk dini haline getirdiler sıkıntı üredi...çözüm kaçtı...insanlığı kucaklamayan mezheb ve dinler kavga sebebi günümde...cami de ırk camisidir günümde...
Cami bozulmuş günüm de aklı kovuyor camiler günüm de...esmayı kovuyor...muska ile tedavi olur diyen bir sapıklık var camilerde...tıp ilerler mi muska yeterli derseniz...İmamım yeter derseniz Nükler üretir misiniz...sapıklık öğretileri günümün camilerinin...Esmaya hadimlikten başka ilaç yok der Kur’an...ve Esmaya hadimlikten kaçmak mümkün değil...Allah hastayı inim inim inletir çünkü inletmese doktora gitmez doktorluk kazandıran meslek olmazsa tıp ilmi çöker...tıp ilmi çökse Şafi sıfatına hadimlik biter...şafi sıfatının sudurudur gereğiir hastalık ve inlemeler...acılar esmaya yönlendirir insanlığı...esmaya hadimlikten kaçılınca Kahrı devreye girer...
Nükleri olmayanın ürettikleri madenleri her şeyi sömürülüyor günümde...İman mı nükler mi güçlü ortada...gülünç şu günümün müslümanları ...Yıllarca televizyonlara düşman oldular ...iyilikte kullan iyi olur televizyon diyen çıkmadı yeni yeni çıktı...en az aklını kullananlardan olmuş günümün müslümanı...hak ve marifetin kadardır müslümanlığın kardeşim...aklı marifeti kov sarık sakalla toplumu sömür...dindan geçinenlerin hali bu...sömürürlür hale getirdiler insanımı...dolandırılmaya kandırılmaya en müsait insan haline soktular insanımı...bu öğretiler ne ahlak ne erdem..Kısası unuttuk...islamlık yok oldu...müslümanlık da...Kısasdır islam öğretisi...Kısastan kaçma...İmkanın yoksa kısasa kısastan sorumlu değilsin ama kısassa imkan bulunca kısastan kaçma İslam kısastadır...hayat kısastadır...ruhbansın ey kısası önermeyen...öğrettiğin ahlak ahlak değil...Kısası yok ettin erdem de değil erdem diye öğrettiklerin kısası yok ettin sen...Ruhbanlık dinin...İlahi sanma...esma değil lçün çünkü...esmadan payın yok...şeytanın da var payı esmadan ama eksik...senin ki de eksik...ekmelik ekmel olan esmadan sudur eder...esmadan payın ekmel değil ki ekmellik sudur etsin senden
Ahlak diye öğretilenler ahlak mı...günüm de hayır...erdem diye hint kültürü öğretiliyor günümde İlahi öğretileri bile ırkçılığa hadim ettiler...
Evet... kötülük ve iyiliğin ölçüsü esmadır...esmayla esmanın ekmeliyle örtüşmeyen kötüdür...şeytan kötü melek orta insan en iyidir...esmadan payı ekmeldir insanın çünkü...erdem ve ahlakın da ölçüsü bu...marifet ve hak...ölçüdür ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.