- 408 Okunma
- 5 Yorum
- 8 Beğeni
Hata Yapmaktan Korkmayın
G Ü N A Y D I N💐
Sufi’ye sormuşlar:
--“Sana yol gösteren kimdi?”
Sufi cevap vermiş:
--“Bir köpek” demiş ...
Bir gün, suyun kenarında susuzluktan ölmek üzere bir halde duran bir köpek gördüm...
Ne zaman su içmeye çalışsa kendi yansımasından ürküp geriye sıçrıyor,
çünkü karşısında başka bir köpek olduğunu sanıyordu...
Nihayet susuzluğu öyle dayanılmaz bir hal
aldı ki, köpek bütün korkusunu bir kenara itip suya atladı.
O anda ulaşmak istediği şeyle arasındaki engelin de dağılıp gittiğini gördü ve anladı ki, engel kendisinden başkası değildi."
🍁🍁🍁🍁
Hata yapmaktan ve yanlışa düşmekten korkma!
Herkes hata yapıyor. Hayatta iyi bir noktaya gelmiş olup da hiç hata yapmamış kimse yoktur.
Kimse hatalarını duyurmak zorunda değil, fakat onlardan korkmak, rahatının bozulacağını düşünmek, kaygılanmak yersiz.
Hataların aslında senin en kıymetli şeyin
çünkü sonunda başarmanı onlar sağlıyor.
Hep şu sözü hatırla;
Başarısızlık;
yere düşmek değildir,
yere düşüp kalkmamaktır.
🍁🍁🍁🍁
Hayırlı cumalar 🙏
Hayırlı sabahlar 🌺
YORUMLAR
Değerli hocam kıymetli ağabeyim:
Hata yapmakta üstüme yoktur ama sevginin ve güvenmenin adı hataysa:
BİR ÖMÜR HATA YAPTIM O HALDE.
Allah razı olsun sizden sizlerden değerli ağabeyim.
İnsan bile bile de yaptı mı hatayı eyvahlar olsun
En büyük korkum kalp kırmaktır ve yanlış anlaşılmak bu bağlamda hep açık ve net oldum gelin görün ki insanlar bunu bir hata zayıflık olarak görüyorlar.
Yalandan iftiradan çok korkarım ama insanlardan değil onların zulmünden şerrinden Rabbime sığınırım.
Yüce Hudam canım Allah ım şu aciz varlığımla ben Allah yoluna baş koymuşken nasıl ödün veririm doğrulardan?
Sonsuz içten selam saygımla
Hayrullah
Çok haklı bir tespit.
Niyet doğru olsun da hata yapmaktan korkmaya gerek yok.
Tebrikler usta.
Hayrullah
Önemli bir konuyu dile getiren anlamlı paylaşım için gönülden kutluyorum tebrikler üstadım.
Sonsuz selam ve saygılarımla.
Hayırlı Cumalar diliyorum.
Allah'a emanet olun.
Hayrullah
Ne kadar güzel ve manidar bir yazı Hata yapmadan yanlış olduğunu bilemeyiz bazen önemli olan hatayı tekrar etmemektir... Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadım güzel ve manidar bir yazı okudum saygı ve selamlarımla... Hayırlı cumalar...