- 223 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
sağlıcakla
Oturup düşünmek isterdim, yahu benim derdim ne diye ? Sabahın 6’sında bana bira içiren şey, bu şarkıları açtıran, kafamı gökyüzüne yönelten. Ama ne gerek var değil mi? Belli değil mi ? Şurada değil mi o her şey.
Kabul ediyorum ben pek fiyakalı bir adam olamadım fakat hani herkes de şahane değil bu dünyada biliyoruz.. Nereden baksan daha vasat adamların sevildiğini gördü bu gözler sonuçta ama ben ne yaptıysam, hangi kapıdan geçtiysem, ne kadar değiştiysem gözlerine öyle derinden bakılan adam olamadım...
Kimse sarhoşken beni aramadı mesela...
Ya da gelir geçer, boş ver denilmedi bana...
Annem bile, neyi sevdiysem ona olmaz dedi bu hayatta. Oğlum sevmişse hay hay demedi bi kere.. Herkesi memnun etmeye çalışırken o kadar çok değiştim ki eskiden kimsenin sevmediği ama kendinden memnun bir adamken artık hiç kimsenin sevmediği bir adamım, kendim dahil...
Size hayat hakkında küçük bir sır vermem gerekirse, eninde sonunda yapayalnız öleceksiniz.
Bu gün, şu an hatta canınınız her ne istediyse yapın.
Çünkü bi gün aslında yapmanız gerekenin paşa gönlünüzün istediği olduğunu keşfettiğinizde içinizde adım atacak mecal kalmayacak.
ve yalnızca oturup, bira içip, bazı şarkılar dinleyeceksiniz.
eşlik etmeye bile gücünüz yetmeyecek hem bu şarkılara..
sağlıcakla.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.