- 210 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ey tembel müslüman din kardeşim değilsin...
Ey tembel müslüman din kardeşim değilsin...
Ey tembel müslüman din kardeşim değilsin...Hiristiyan kadar bana faydan yok dinin faydasız din.Hiristiyan uçak yapmış biniyorum faydası var bana uçuşunu seyrediyorum haz alıyorum...faydası var bana...ben siyasetçi değilim oy verme duanı istemem Rabbimin rahmeti yeter...Bana çalışkan müslümanların duası yeter...
Ey zani müslüman din kardeşim değilsin...
Tevbesiz şeytanlaşır şeytan tevbesizliğiyle şeytan oldu...Tevbeye sarıl dinin hiristiyanlık kadar şerli..."Oğul" verdiler Allaha hiristiyanlar...sen oğul vermedin ama sanma müşrik değilsin...zani tevbesizse müşriktir...tembel cihaddan kaçandır ...tevbe etmedikçe müşriktir...işte Arab dün ingilizle oldu bu gün Amerika ile...Ölümden şehidlikten kaçan sen kardeşim değilsin...Ak deniz müslüman gölüydü...hiristiyanın oldu yer altı ve yer üstü zenginlikleriyle...neden mi müslümanların tembelliği ile zaniliği ile...Cihaddan kaçmaları ile...dünyaya paraya kaka dediler Akdeniz Amerikanın gölü işte...Haydi kovalım kim kardeş belli olur işte o an...
Tembel müslümanla zani ile dünyaya kaka diyenle dinim aynı değil benim...din kardeşimsin deme bana...
Siyasilerden değilim oy istemiyorum gerçek kardeşlerimin duası yeter duanızı da istemiyorum ...ey tembel mürşid şefaatini de istemiyorum...Ey cihad kaçağı...Tembelliğinden tevbe etmedikçe...ve korkaklığından seç şehidliği amerikanın köleliğini seçmişsin...
Tembel olan zani olan cihaddan kaçan şehidlikten kaçan mürşid olsa din kardeşim değil...ha papaz ha o...İkisi de müşrik tevbe etmeliler şirklerinden...Para kaka olur mu paraya kaka diyorlar...
Kahrında hoşdiyen kahrı şeytan için evet hoş...Kahrı da tevbeli olana lütuftur...Kahırdan tevbe lütuftur..."zalemna dedi hz Adem kahrından tevbe etti...Kahırdan tevbe lütuftur...Kahır hoş demedi hz Adem kahırdan tevbe hoş...günahtan tevbe hoş...günaha razı olmuşsun rıza makamı koymuşsun adını...senin dininden farklı benim dinim..şehadetinin tevbeye ihtiyacı var senin şehadetlerimiz aynı sanma...
Allah hastalık verdiyse şifa ara yani Şafi sıfatına hadimliği terk edene verilir hastalık...suçluya verilir...Hz Eyyub eksikti...esmanın tümüne hadim olmayan peygamberdir ama eksiktir...peygamberlerin de İmamaı peygamberimizdir ölçü peygamberimizdir...esması yani Allahtır ölçü...Peygamberler de eksiktir...esmaları eksik sadece ekmellik Allahtadır...Hz Eyyub ölçü değil...eksik ölçüdür peygamberler...Vahye muhtaç peygamberler bile...Muhtaç olmayan tek Allahtır...esmaya hadimlikle muhtaçlıkları azalır...Allaha erişmek budur...Nirvana budur...ama Hint kafası Hint gözü şaşı bakmış Nirvanayı ekmelliği Esmada aramalı...ey mutasavvıf eksiksin şeytana yakınsın Allaha ancak ekmeller yakındır...Peygamber bile maddi fakirlikten tevbe etmedikçe Allaha yaklaşamaz...çünkü Allah Gani...Aklı dinden kovanlar Hakimden uzaksınız...şeytana yakınsınız akıl yönüyle hikmet yönüyle...şeytanın şeriati şeriatiniz olmuştur...Deccale hadimsiniz
Ey cahil müslüman din kardeşim değilsin...çünkü Allah ALİM...
Konyada bu yıl müslüman kız sporcular başları örtülü bacakları açık maç yaptılar...Ey mürşid bu kızlardan farkın yok...Onun tesettürü İslami değil senin mürşidliğin...Dünyayaya kaka demeyi bırak...cihad içindi dünya.Güzelleştirmen içindi...Mescid yap dünyayı...kaka demen yetmez.Paraya da kaka demen yetmez...Allahın Kılıçı kıl paranı...
Evet Tevbe etmedikçe...Ey cahil müslüman din kardeşim değilsin...çünkü Allah ALİM...
Evet Tevbe etmedikçe...Ey pis müslüman din kardeşim değilsin...çünkü Allah Tahir...Hz Ademe secdeliye kin pislikti...şeytanı uzaklaştırdı o tahir kendinden...sen şiayım dedin hz Ömerin güzel adını ayaklarına yazdırdın...Mezhebçi şeytandır...Irkçı şeytandır...der ET_TAHİR imi Allahın...
Ey aklı kovan müslüman din kardeşim değilsin...çünkü Allah hakim...
Ey müşrike Kahrı olmayan müslüman din kardeşim değilsin...çünkü Allah Kahhar...şeytana ve ehline kahrın olsun tevbe et Kahhara hadim ol...seç şehit olmayı köle oldun bak...Şeriatin batsın Arab o şeriat peygamberin şeriati değil...Amerikanın köpekliğini yap demedi peygamber...Tebuk ne mi günümde...en kkürese güce kafa tutmaktır Tebük...senin Bedirin bile yok daha...Ebu cehile bile kfa tutmadın daha...kardeşim değilsin münafıksın sen...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.