- 292 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bağımsızlık tek Allahın hakkıdır...
Bağımsızlık tek Allahın hakkıdır...
Bağımsızlık tek Allahın hakkıdır...Yaratılana verilmez...şeytan derki "intihar et kurtul"intihar bağımsız değil ne kurtarır ne cezalandırır...ama şeytan bağımsızlık verdirir eylemlerimize..."Kıl namazı al cenneti"Ümitle-korku arasında ol...yani namazına güvenme...bağımsızlık verme hiç bir eyleme...
Bağımsızlık tek Allahın hakkıdır...
Adam diyor ki peygamberin şefaat hakkı var...Peygamberi de bağımsızlaştırma kaynaklaştırma sınırsızlaştırma ...
Bağımsızlık tek Allahın hakkıdır...
Sınırsızlık ...kaynaklık tek Allahın hakkıdır...esmada sınırsızlık tek Allahın hakkııdr insan da alimdir ama sınırlıdır ilmi..zenginliği...çünkü sınırsız GANİ tek Allahtır...
Bağımsızlık tek Allahın hakkıdır...
Nirvana sınırlıdır...Allahta yok olmak sınırsız olmak değildir kaynak olmak değildir...bağımsız olmak değildir...zatıyla yok zaten olunmaz esmasıyla da...denizle dere birbirinin dengidir ...denkler birbirine yok olur...
Bağımsızlık tek Allahın hakkıdır...
Evet...evliya diye tanıttılar bize ilimde sınırsız olmayan evliyası değildir Allahın..esmasında sınırsız olmayan da...sadece kulu olmak mümkün ekmel veya eksik kul...olmak mümkün ...yani mecazidir bu evliya terimi...Oğlu olmaz Allahın evliyası olmaz...mecazidir o ifadeler...Allahın adamı da olmaz...mecaz var bu ifadelere...değilse şirk oluşur...denklik iddiası oluşur...Hint inancı mecazları gerçek gibi algılatır...
Bağımsızlık tek Allahın hakkıdır...
Yaradılanı ilahlaştırır bağımsızlık verme...adam "Ben zekat vermem" diyor ama ölünce malının hepsini veriyor tek malikül mül Allahtır diğerlerini dolandırıcı dolandırır hırsız onun malını çalar...mezar çırıl çıplak eder...Malik değilsin hiçsin der...ben hırsızları dolandırıcıları ve mezarları bu yönüyle seviyorum...Hastalığı da seviyorum...Şafiyi işaret ediyor çünkü...
Bağımsızlık tek Allahın hakkıdır...
Farkın yok mu Allahtan "Allahta yok oldun öylemi...mecazi bu ifade ama hint kafası gerçek yerine kullanır...yani şirk oluşturur...mecaz şirki yok eder..."enel hak "diyen mecaz anlamında kullanmıyorsa ...batsın onun evliyalığı nefis temizlemesi...Hakka kulum de...siz enenizle hüküm verirsiniz ben hakla ...de...Hallaç bunu kastetti...Farkımız var dedi siyasi rakiplerine...ama şeytan da hz Ademi rakip gördü ve kinlendi hz Ademe hallacın siyasi rakipleri de kinlerini kustular...mecazi anlamdaydı hallacın iddiası...
Bağımsızlık tek Allahın hakkıdır...
"Allahta yok "olmak mecazi çöplük insanlar Allahta yok olmadınız siz ...zaten yoktan aratılmıştınız...şeytan kadar ilminizle ancak şeytan oldunuz...şeytana da size de güç verildi...büyücü oldunuz..nükler sahibi oldunuz para sahibi oldunuz...ama hz Sülymen yapmadı sizi Allahın verdikleri...siz Nemrut oldunuz...Hz İbrahimleri ezdiniz...
Siz karun oldunuz...Firavun hz musayı sarayında büyüttü siz Firavundan da firavunsunuz...hiç artınız yok...Kahrın kulusunuz...bozguncusunuz...
Evet...Bağımsızlık tek Allahın hakkıdır...aman Nemrutları tagutları bağımsız sanma gör cehennemde ki hallerini o şeytanların...Zekat vermem diyenlerin gör mallarını kimler yiyor...Mal da yalan mal bağımsızlaştırmaz insanı namaz da yalan ...namaz da kılsan cenneti verecek olan Allahtır...çünkü şükür tevbeydi sabır tevbeydi secde tevbeydi...esmaya hadimlik değil secdelerin şükürlerin sabırların ...şeytana kulsun sabrınla şükrünle secdenle...Allah kendine kul olmayana ihlas sahibi olmayana cennet vermez...şehadetin de sıfır değerinde...şehit olmaktan kaçanın şehadeti secdesi sabrı şükrü sıfırdır...zekatını vermeyenin de...verdiklerinden vermeyenin de...Bağımsızlık verdin sen her şeye...canın bağımsız malın bağımsız her eylemin namazın bağımsız...faiz almak-vermek fiilin bağımsız...Hz Abbas Mekke döneminde faize devam etti...Faiz hikmetten Hakim sıffatından esmadan bağımsız değil...Kur’an hükümleri esmadan bağımsız değil...bağımsızlık verdin...ilahları çoğalttın sen...evet...Bağımsızlık tek Allahın hakkıdır...dünyaya kaka dedin faize kaka dedin kaka sensin faiz de Hakim sıfatına hadimse farzdır haram deme...Esmadan bağımsızlık verme ne namazına ne faize ne her hangi bir eyleme hale ...ruhban beyinli olma...esmadan bağımsızlık verdiğin inanç bile duygu bile o duyguyu o inancı zehirler...Şefaat hakkı var peygamberin de ama bağımsızlık verme peygambere sınırsızlık da verme sana şefaat etmeyecek belki...ama Allah dilerse Firavunu bile cennetine alır...evet..Bağımsızlık tek Allahın hakkıdır...
0 Yorum
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.