- 207 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Paraya ve dünyaya kaka deme.
Paraya ve dünyaya kaka deme...
Paraya ve dünyaya kaka deme...Ahireti garantiledin mi...Allahın paraya dünyaya ihtiyacı yok...ilahlık taslamak mı niyetin...Nice mutasavvıf "şalgam yedi..." vermedi Allh Adl sıfatı zaten hakketmeyene vermez Vehhab ve Latif kapısı da hikmetsiz açılmaz...dünyadan da ahirettende nasibin olsun istiyorsan "paraya ve dünyaya kaka deme...kulluğunu yap yani esmaya sarıl...İlah mısın sen...esmasına sarıl...
Hint kafası "Nirvanacı kafa" insanı kibirli hale getirdi...Boş tenekeler gibi öttüler...
Neden o müşrikleri ermiş sandık...esmaya erendir ermiş esmaya hadim olmayana asi denir kibirli denir şeytan kibirli olduğu için tevbe tmedi...TEVVAB ismine asi oldu sarılmadı...
Rıza makamı sanmışlar asilik makamlarını...Kibirliye rıza makamı nasib olmaz ki...
Nirvanacı kafa kendini ilahlaştırır...Kibirli kendini ilahlaştırır...Parayı dünyayı beğenmez...ama kokmuş meyveleri bile yedirtir Allah ona...Yani İlah değilsin der...Midesi olan uçkuru olan ilah olur mu...olmaz...
Hint tasavvufunda kibir var...İslam tasavvufunda Allahı ululama var...az ye az uyu der ama ekmel ilimle kavgadır bu...ilahlaşma gayretidir bu...oysa ilahlık tek Allahın özünde var...Mide ile uçkurla kavga etme...Peygamber çok evlilik yaptı...Oruç tuttu ama hikmetlidir oruç...İlahlık amacıçlı değildi oruç tutarken...
Paraya ve dünyaya kaka deme...
Acizsin...Paraya ve dünyaya kaka deme...
Paraya ve dünyaya kaka deme...
Ne oldum delisisin...Paraya ve dünyaya kaka deme...
Paraya ve dünyaya kaka deme...
Müşrik pararya para demiyor...para denizinde yüzüyor paraya ve dünyaya şükret...Paraya ve dünyaya kaka deme...Nankör olursun...nankörden imet alınır...Tasavvuf ilahlaştırmaz özün uygun değil ilahlaşmaya çünkü Zatı sudur etmei esması sudur etti...esmasına uy kıymetli olmak sadece bundadır...Kibirli şükürsüzdür...tevbesizdir...şeytan Ademe düşmanlığı atmadıkça hem şükürüsdür hem tevbesizdir yani kibirlidir...Parayı beğenmemek kibirliliktir...Nankörlüktür...
Neden eksik sözlere bayılıyoruz...Para mal mül her şey boş mu sadece sağlık mı önemli...
Para mal mül her şey boş mu sadece sağlık mı önemli...
Paraya ve dünyaya kaka deme...Sağlıkta önemli para için böbreğini sattırdı bazılarına Allah...nimet bil parayı...
Paradan dünyadan daha üstün daha ehven nimtleri de var Allahın de...Kur’an bunu der çünkü...
Evet...doğruu şu ...Para ve dünya çünkü merdivenin ilk basamağı ona bas e ilerle...ehven nimetlere erişemezsin ilk basamağa basmadan çünkü...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.