- 174 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kurtuluş marifettedir...
Kurtuluş marifettedir...
Kurtuluş İslamda "diyorlar ama günümün İslamı marifetten kopmuş...Günümün tarikati...hint kültürü...Nirvana erme ilah olma amaçlı...Allahta yok olmak "amaçlı ama Allahın zatı bilinmezlerdendir...yaradılanın vücudu nice yok olsun Allahın zatında bu mümkün değil sadece esmadan bir pay emanettir yaratılana..İnsan emanetçidir emanetçi mal sahibi olamaz bağımsız olamaz...o malı sahibinin izni doğrultusunda kullanmaya mevbur...Adalet insanın ilah olmasına engel...Allahta yok olamasına engel
İnsan ve yradılan asi olur şeytan asi oldu kendinde ilahlık var sandı...Kendi eksik ilmini ekmel sandı esmaya şeytan da sahib ama emanetçi...Allah hz Ademi zelle işledi ekmel olan zelle işlemez...melekler de ekmel değil...esmanın zirvesi ve sahbi tek Allahtır...yani denk olanlar cüz olanlar ancak Allahta yok olur...bu şirktir...su da şeker yok olmaz...ancak görünmez olur...Kimyanın kurallarına aykırıdır bu
Marifet deneyle tecrübeyle ...iştişareyle artar...çünkü kaynağı eksik ilimdir...Vahiydir...ilahi ilimdir...
Şeriat tarikat yoldur varana...hakikat marifet andan içeru...Hz Musaya hızır marifet dersi öğretti...
Marifet yani esmanın sudurunu okumak elzem vahiy yani Kur’an esma okumalarıdır...
Gönül gözü şeytanı gör dediklerini duyanlar gönül kulağı şeytanın yani eksik ilmin eksik deneyin eksik tecrübenin öğretilerini duyanların dini şeytan dinidir ilahi din ekmel tecrübenin ekmel deneyin ürünüdür...
Esmadır sudur eden tecrübelerle okunan da esmadır...Latif sıfatı sudur etmiyor sanma...bu gün sahilde oturmuştum...denizden gemiler geçiyordu..onları seyretmek haz verdi bana...o gemiler benim değil ama geçmeleri bile haz verdi...Martıların uçmaları da...dedim ki senin olmayan gemilerin varlığı bile sana Allahın lütfu...Razzak ismi sudur ediyor...görüyorsun.Akıl gözdür düşünürsen Diğer sıfatların da sudurunu görürsün mesela adalet sudur ediyor...devlet adalete hadim ...eksikliği ahirete kalıyor...evlerde babalar -anneler adalete hadim ...eksik de olsa hadim...esma sudur ediyor eksik de olsa...her insan esmaya hadim çükü...
Evet şeytanın gör dedikleri görüyorsun duy dediklerini duyuyorsun senin ilahın olmuş şeytan...keşke meleğin de gör dediklerini görsen duy dediklerini duysan...Evet Kur’anın vahyin gör dediklerini görmedikçe duy dediklerini duymadıkça vicdanın kördür...ey açılıp saçılan kadın... veya acı doyurmayan zengin...
Şeytan da melek de hz Ademde eksikliğe talip ...TEVBEYE sarıl...
Evet..ekmelliğe talip ol ekmelliğe talip olan tevbe eder sık sık...tevbbe et...ekmelliği gördükçe...İnsan değilim de...ekmel insan değilim de...ekmelliğe İlahlık amacıyla koşma...Kul olmak için koş...ey hint kafalı yaratılan hep tevbeye muhtaç çünkü ilah olamaz sınırlıdır ekmelliği...
Evet şeytan da esmaya hadim ama gücü parada nüklerde arıyor oysa ASA daha güçlü ...Nuhun gemisi daha güçlü...günümün müslümanları paraya düşman asaya erişecek kadar Vehhab kapısına hadim değiller...El-galip sıfatından nasibsizler yani...Hz Hüseyin Kerbelaya gitmeseydi ahiretini de kaybederdi...hz İbrahim ateşten değil Allatan korktu...
Evet teknoloji kurtarıcı da üretir ama deccal nükleri seçti...çünkü zalim...zülme hadim olanı seçer...Hz nuh gemi icad etti...yani gemi seç ...Yani Hafız ismine hadimliği seç bozmaya hadimliği seçme hafız ismiyle kavgayı seçme...seninle kavga eden bulunur cehennemmelekleri de var...
Parayla gemiyle El-Hfız sıfatına hadim ol...aşüre ne mi kıtlık Hafız sıfatına hadimlikte de gelir bulur seni...kıtlığın fakirliğin ödüllük olanı bu...Hastalığın da kavganın da ödüllük olanı var...Yunus Emre "biz gelmedik kavi için dese de hz İbrhim ateşten değil Allahtan korktu...kavgaya sabretti...günümün müslümanı korkaklığa sabrı sabır sanıyor...Ödüllük sabır hz İbrahimliktir...ateşten bile korkmamaktır...
Esma sudur ediyor...şeytan da melek de insanda esmaya hadimlikte yarışta en zirvede tevbe edenler var...Allahta yok oldum diyenler değil...Tevbe ile kavgalıdır "Allahta yok oldum" diyenler...Onların İslamının anası marifet değil hak değil yani esmaya ekmel hdimlik değil eksik hadimlik şeytana yaklaştırdı onları da...Tevbe etmlilerdi...övündüler enel-Hak dediler...eksikliklerine rağmen tevbe etmediler...enel hak diyen de tevbeye muhtaç...efendimiz tevbe etti hep...Kılavuzumuz kim bizim...Tevbeye tenezzülü olmayanın dini şeytan dinidir..şeytan tevbeyle kavgalı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.