- 387 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sahipsiz mektuplar
Sessizliğine bürünmüş uykumun değil yeryüzü ve dahi defalarca denedim kalbim yorgunluğun dağ, hayalin ise hep yanı başımda sevdiğim sev hayalim sev tutunsun sana konan sözlerim
Göçüp giden kuşlar ülkesi burası bak kimler geldi ve kimler dallarına umut umut kondu konduğunda tutku ile tutunamazsan göçer hani verilen değerler listesi hep iyi niyetinden serzinişlerin umut diye ektiğin çiçekler mi ellerini kanatan yoksa boşa geçen onca iyi niyet ağırlı mı ? Omuzlarında yorgunlar ülkesi bir köşeside yok kalbin ki çekilip sığınasın onca değersizlik ağrılarına
Ağıdım içimde ağlama dedikçe ağlıyor niyetler amellere göre ise hani bu iyi niyetler listesinin başı sonu hep benden mi gidecek Tanrım nerede beni benden çok düşünen hayalim...
Hayal hayalim ben kıyamam o yüzden mi kıydılar şu gökyüzü olan yüreğimi ki; ağıdı yağmur misali yağıyor sağanak sağanak üstüme gülüşlerimde sev ağıdıma yüreğin dayanmaz dayanmaz sevgilim..
Hani dedim ya iyi niyetler heybesi hep ağırdır yüreklere ama ancak iyilik huzur verir yeryüzüne vazgeçemiyor sam köşe bucak iyi niyetlerime huzurlu kalbim huzur ister her yerde..
Şimdi karşımda hayalin ben yine senin ile iki kelam etsem bahar bahçe gülüşün düşer gönülköşküme yere göğe sığmaz ki sevgili gülüşlerimiz aydınlatır yeryüzünüde sıkı sarıl hayalime hayalin çünkü hep benim ile köşe bucak nereye gidersen git gittiğin her yer yüreğimin gurbeti neden mi sevince başka türlü olmuyor hayal hayalim özlemek ölmekten geçiyor değişlerim boş değil boş değil seven sevilen herkese baki selam yüreği cennetim inan ki hayal hayalim cennet sevmektir sevgilim..
Saliha İnan
11.08.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.