BEN!!
HER KEZ GİBİ OLMADIM BEN.
DENİZLERİ YEŞİLE, IRMAKLARI LACİVERTE, DAĞLARI KAHVERENGİNE, GÖKYÜZÜNÜ SARIYA BOYARDIM.
GÖLLER AKAR, IRMAKLAR DURGUN OLURDU BENİM DÜNYAMDA.
ÇÖLÜN ORTASINDA BİR TUTAM YEŞİLLİK İLE VAHA OLUŞTURURDUM, GÖK KUŞAĞINI 77 RENKLE BOYAR, KUŞAĞIMDAKİ HANÇER İLE KESER, DİLİMLER ÇAMAŞIR İPİNE ASARDIM,
DİLEK TUTANLAR ALTINDAN KOLAYCA GEÇSİN DİYE.
KİN VE ÖFKE YEL MİSALİ GEÇER GİDERDİ TA Kİ İHANET İÇİNDE OLMADIKLARINA KESİN İNANDIKLARIM İÇİN.
HAİNLERE, DÖNME VE DEVŞİRMELERE İSE KİNİM VE ÖFKEM, SOLUDUĞUM NEFESİN YAKICI ALEVE DÖNÜŞÜP YOK EDİCİ ETKİSİ İLE SALDIRGAN YAPARDI BENİ.
AĞZINDAKİ DİLİNİ ALMAK YADA DERİSİNİ SOYMAK BİLE İÇİMDEKİ ÖFKEYİ DİNDİRMEZDİ.
DEĞİŞİM OLDU MU SANIYORSUNUZ ASLA.
ÇÜNKÜ BEN TÜRK IRKINA ZERRE KADAR İHANETİ AFFEDEK KADAR ALÇAK OLANLARDAN OLMADIM.
KOLTUK VE MAKAM UĞRUNA İDEALLERİNDEN VE İDDİALARINDAN VAZ GEÇEN EZİK TAYFASI İLE AYNI İSTİKAMETE BAKMAYI BİLE AR SAYARIM BEN.
UMUTSUZLUĞA KAPILMA EY ULU IRKIMIN ASİL VE ŞEREFLİ MENSUBU; ÇÜNKÜ HER TÜRK BİR MUSTAFA KEMAL OLUR...
NOGAYTÜRK
YORUMLAR
NÖKER
Türkün yurdunda konuşulmaktan korkulan içinin açılmasından çekinilen konu enteresan değilmi.
Bas bas bağırıyorum, haykırarak yazıyorum her yerde. Korku nedir biz korkuyu öldüreli çok oldu.
Onlar benden korkuyor.
VAR OL TÜRK.
Yalnız değilsin. En az 2 kişi + milyonlarız.
Mustafa Kemal'e laf söyleyebilecek daha anasının karnından doğmadı. O her dönem güneş gibi parlıyor. Asla balçıkla sıvayamazlar.
Hiç kimse Atatürk'ün tırnağı olamaz.
Selamlar.
Ne mutlu Türküm diyene.
NÖKER
SAĞ OLASIN.
TÜM SİYASAL-PARASAL-BAĞNAZ-YOBAZ VE SENTEZCİ FAŞİST KAFALARA DIYORUM
BENİM DİNMDE TÜRK.
YÖNÜMDE TÜRK.
TANRIMDA TÜRK.
SİZİN DİNİNİZDEN DE DEĞİLİM SİZİN GİBİ DE DÜŞÜNMÜYORUM. TÜRKÜM SADECE TÜRK.
TAKVA ZART ZURT DA ANLAMAM.
ATATÜRK YÖNÜMÜZÜ AYDINLATAN IŞIKTIR ASLA SÖNMEZ...