- 347 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Sevmek Yolu
Sevmek ne uzun bir kelime değil mi ..?
Bir o kadar meşakkatli, bedelli.. Sırtın çıplak, yalınayak fırtınalı bir denizde yüzmek.. ufuk çizgisinin bile görünmezlige kavuştuğu..
Önün sonsuzluk, ardın sonsuzluk.. gel de kaybolma.. kimi zaman bir gülümseyisi ile açılan bir dolunay ile nereye bilinmez kayıp bir yolculuk bu.. ateşten denizin buzlu sularında.. anlaşılmaz, ağır..
Vazgeçtigimiz her şeyi bile bile attığımız ateşine.. kaybettiğimiz yolumuzu ve kendimizi çoğu zaman.. katlanmak o buzun ateşine..
Daha büyük bir sonsuzluğun kalbine sığınıp da asıl orda unutup, kaybetmek için değil mi benliğimizi..Sevilenin ateşli kalbinin dudak yakan , iç kavuran suyundan bir yudum dahi olsa icebilmek uğruna değil mi..
Bedelli lakin emir bu kalbin verdiği..sev ve vazgeçme.. sevmez veya vazgeçersen bırakırım seni,atmayı dediği .. bir intiharı kalbin, aksi..
Belki gerek yoktur o soğuk suların ateşinde yanmaya.. iç kavuran bir yudum su uğruna..
Belki daha kolaydır kalbin intihar etmesi bu yola çıkmaktan yalınayak..
Kim bilir daha elzemdir her gün yanmaktansa bir kerede kül olması onun..
Ah benim iç içe yaşayan ateşi buzu.. kalbim.. acıtan..
Keşke izin verseydi kalbim onsuz yaşayabilmeme.. Daha az yorgun ve daha çok mutlu olurdum şüphesiz..
Sevmek Yolu Yazısına Yorum Yap
"Sevmek Yolu" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
8 Ağustos 2022 Pazartesi 00:24:43
Sevmek , çok derin bir kelime, ancak içine düşenler bilir anlamını, derinliğini... Sevmenin ne demek olduğunu anlatan bu güzel yazıyı yazan şairemizi/ yazarımızı yürekten kutluyorum. Selam ve saygılar..
Mona Rose
@monarose1
Sevmek, bir okyanus derinliği sonsuz olan.. Yüzme bildiği kadar iner derine , bazen de bilmediği,boğulduğu kadar dalarız..
Yüzme bilmeyen koca okyanusa boğulmuş gözükara harflerim ile şairimize/ yazarımıza sevgiler saygılar...
Yüzme bilmeyen koca okyanusa boğulmuş gözükara harflerim ile şairimize/ yazarımıza sevgiler saygılar...
7 Ağustos 2022 Pazar 17:24:40
Yorgun duygular.
Müptelası olduğumuz sevgi iklimi.
Bizi biz yapan bizi bize sunan.
En güzel en uzun kelime içine devasa kainatı sığdıran.
Sevgimle sevgimle dost şairem
Mona Rose
@monarose1
Siz aşkın Gül'üm hali oldunuz ben Rose',
yorgunluk da sevginin çocuğu oldu tutku da
ama en şımarık çocuğu bağlılıktı..
Sevgimle aynı GÜL yolunda yürüdüğüm şaire yoldaşım, sevgimle..🥀
Gülüm Çamlısoy
@gulum-camlisoy
:))
Güzel yüreğiniz dert görmesin asla asla canım şairem
Güzel yüreğiniz dert görmesin asla asla canım şairem