- 647 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
YAHUDİLER
YAHUDİLER
Dünyanın en alçak, en aşağılık milletidir Yahudiler. Bu sözümle beni anti-semitist ilan edebilirler, etsinler. Kur’an-ı Kerim’de en çok bahsedilen kavim onar. Bundan bile kendilerine pay çıkarırlar. Yakup (a.s.) ’ın oğulları olmakla övünürler, ama ona layık hiçbir işleri yoktur. İki kıskançlığın ürünüdürler. Önce Hacer’i kıskanan Sare hatunun, sonra Yusuf’u kıskanan Yakup oğullarıdır onlar. Yusuf’u kuyuya atan onlardır. Hacer’i küçücük oğluyla diyarı gurbete gönderen soya çekmişlerdir. Yakup (a.s.) a evlat acısı çektiren onlardır.
Babil’de fitne çıkaran onlardır. Firavun esaretine düşüp onları kurtaran Musa (a.s.) ’a ihanet eden onlardır. Tek tanrıya iman ettikten sonra puta tapmaya dönen onlardır. Gökten helva yağarken mercimek isteyen onlardır. Peygamberlerine ‘Git Tanrınla beraber savaş, biz gelmeyiz.’ diyen onlardır. Bir sürü nimete nankörlük eden onlardır. Bıldırcın etini beğenmeyip, soğan, sarımsak isteyen onlardır.
Din adamlarını ilahlaştıran onlardır. Yasakları bin bir türlü yorumlarla delip dini tağyir eden onlardır. Peygamberlerini öldüren, Yahya (a.s.) ın başını kestikten sonra onu tekmeleyip top oynayan onlardır. Peygamberleriyle alay edip, onlara iftira atan onlardır. Allah’a isyan etmekte yarışan ve sonra lanetlenen kavim onlardır. Kendilerine va’d edilen topraklara yerleşip sonra orada azgınlık çıkaran onlardır.
Yurtlarından çıkarılıp dünyanın dört bir yanına dağılan, gittikleri yerlerde hep fitne ve fesat peşinde koşan onlardır. Savaşlar çıkaran, savaşları körükleyen, sonra da bu savaşları ranta çeviren onlardır. Para ve güçten başka Tanrı tanımayan, her türlü hile ile paraya tahkim olan, ama aslında aranın kölesi olan onlardır.
İlahi dine inandığını zanneden, ama aslında o ilahi dini dünyevileştiren onlardır. Gerçek bir puta tapıcıdır onlar. Her şeyi putlaştıran bir topluluktur onlar. Yaşamı putlaştırıp ona tapan, ölümden alabildiğine korkan. ‘Biz Allah’ın sevgilileriyiz deyip böbürlendikten sonra, kendilerine ‘o halde ölümü arzu edip ona kavuşmayı isteyiniz’ dendiğinde korkak bir köpek gibi köşe bucak kaçan, onlardır.
Yalancı, sahtekar, iki yüzlü, hiçbir insani doğruları olmayan, insan haysiyetini hiçe sayan, kutsal değerleri sürekli aşağılamayı marifet isyan bir millettir onlar. Borsa spekülasyonlarıyla bütün dünya milletlerinin emeğine, alın terine el koyan, dünyanın her tarafında kargaşa, karışıklık çıkararak, kaos planları yapan ve bu karışıklıklardan rant elde eden onlardır.
Terörü destekleyen, terör yoluyla hem örgütlere, hem de onlar vasıtasıyla zora soktukları devletlere boyun eğdirerek onların mali kaynaklarını sömüren onlardır. Gizli devlet yapılanmaları kuran, bu yapılanmalarla dünyanın istedikleri yerinde istedikleri yönetimleri kuran, değiştiren ve onlar vasıtasıyla dünyaya hükmeden onlardır.
Modayı icat ederek, dünya milletlerinin emeğini en ucuz yoldan elde eden onlar, eğlence vasıtaları icat ederek bu yollarla istediklerini elde eden onlar. İçki, kumar ve uyuşturucuyu yayarak milletleri uyuşturan, köleleştiren onlar. Futbolu icat edip, kitleleri oyalayan, bu yolla amaçlarına kolayca ulaşan onlar. İzm’ler üretip yayarak, dünya milletlerini bu yolla iplerinde oynatan onlar.
Sinemaya hakim olup onun vasıtasıyla her türlü yalanı yayan, yanlışlarını doğru gibi gösterip milletlerin şuur altını ele geçiren onlar. Medyaya hakim olup zulümlerini haklı gösteren onlar.
Hasılı şeytanın imparatorluğunu kurup, dünya hakimiyetini ilan etmesine sebep olan Deccal ’ın ordusu onlar.
Ahmet Kemal
YORUMLAR
Merhaba bu kimin yazısı bilmiyorum. Ben yaratılmışı severim yaratandan ötürü diyen Yunus gibi düşünürüm. İnsanı iyi yapan etnik köken, din, inanış mezhep değil insan olma bilinci, sorumluluğu ve insan ahlakıdır .
ismail karaosmanoğlu
Merhaba bu kimin yazısı bilmiyorum. Ben yaratılmışı severim yaratandan ötürü diyen Yunus gibi düşünürüm. İnsanı iyi yapan etnik köken, din, inanış mezhep değil insan olma bilinci, sorumluluğu ve insan ahlakıdır .
ismail karaosmanoğlu
Merhaba Hocam
Sunduğunuz detaylar tepeden tırnağa doğruyken bir genellemenin tuzağına düşüyoruz yine de
Zaman zaman sorduğum bir sual vardır naçizane
Söylediklerimiz tümden doğru olsa, doğru, söylediklerimizden ibaret olur mu acaba?
Siz verdiğiniz nice örnekte etkin noktalardaki Yahudileri anlatmışsınız
Bunlarda sizinle hemfikirim
Dünyanın her yerinde kapitalist, politikacı, medya patronu, felsefeci Yahudileri anlatmışsınız açıkçası
Rothschild, Rockefeller, B'nai B'rith, Bilderberg, İlluminati, vs. Siyonist ve Mason teşkilatları
Bunlar için siyasi, ideolojik ayrışma yok, onları bizler için geliştirip kullanırlar
Sözde sosyal bilim, felsefe teorileriyle toplumları ayrıştırır, kendileri de dünyayı yönetir, sömürürler
Din ve müspet milliyetçilik, ya da askerlik karşıtı fikirleri aydınlık düşüncelermiş gibi geliştirip yayarlar
Kendileri aile, cemaat mefhumlarına bağlı kalıp, başka milletlerin insanlarına bunlara bağlılık duymayı gericilik, yobazlık olarak öğretir, telkin ederler
Şu kadar ki, tüm bunlar Yahudilerde de ortalama insanların olmadığı anlamına gelmiyor, olduğu gerçeğini değiştirmiyor
Unutmamak gerekir ki, yazınızın başında antisemitizm dediğiniz düşünce tarzını, yaklaşım biçimini bile provokasyonlarla, ajitasyonlarla yönlendiren, azdıran bu Siyonist sistem
19'uncu asırda Avrupa'da, giderek Amerika ve Rusya'da Yahudi düşmanlığının yaygınlaşması
İlginçtir Yahudiler, Museviler en büyük darbeleri yerken, tam da İsrail devletinin inşa edilmesi süreci
İslam dünyasında dahi, İslami çevreler bile işi Yahudi karşıtlığına vurup, beri yandan Yahudi'nin prangasına düşmüyor mu?
Demem şu ki, en koyu İsrail düşmanı görünen kuruluşların, örgütlerin İsrail'in tezgahladığı yapılar olması şaşılası olmayacaktır
Nihayet, bir gün yüce Allah'ın huzuruna çıktığımızda günahlarımız konusunda şöyle mi diyeceğiz, Rabbim ben sana itaat ederdim ama şeytan bana mani oldu
Bunun gibi dünya milletlerinin, insanlarının elinde içine düştükleri kargaşa, yaşadıkları buhranlar, kaos halleri konusunda Yahudiler gibi sağlam bir bahane mi olacak Allah katında?
Nihayet hocam
Anımsattığınız ayrıntılar adına, yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Selam ve saygılarımla.
Yedi Yıldız hanımın tepkisini çok iyi anlıyorum. Ve tepkisinde haklı buluyorum.
Yazının edebi bir yanı yok. Nefret, ırkçılık, ayrımcı ve anti-semitik bir propağanda yapmak gibi bir ajendası taşıdığı aşikar...
Algı ve anlayış düzeyi düşük bir insan duysa, okusa bu nefret dolu ifadeleri, gözünü kırpmadan linç eder karşısına ilk çıkacak olan bir museviyi.
Bu ve benzeri bakışa sahip olan, yayan kişiler, örgütler var oldukça; bir toplumda ve dünyada nefretin, ırkçılığın ve savaşların son bulması mümkün olmayacaktır... Neden bu günleri yaşadığımızın sebebi ortada, kanımca.
Ve bu yazı, Edebiyat Defteri'nde yer bulmamalıydı.
Daha insanca, daha hüman ve daha mantıklı düşünülmesi ve olunması dileklerimle.
Tüya tarafından 9.8.2022 13:45:53 zamanında düzenlenmiştir.
ismail karaosmanoğlu
ismail karaosmanoğlu
Başladım okumaya dedim ki ne büyük düşmanlık içeren bir yazı. Hiç hoş bulmadım, dedesi musevi olan ve İslamiyeti seçmiş biri olarak.
Ben daha duyarlı ve anlamlı bir yazı beklerdim olayları tarihi açıdan irdeleyen. Yakıştıramadım kaleminize kusura bakmayın.
Üzüldüm çok burada böyle bir yazı görmüş olmaktan .